monjanse sa for siden:
forbrenner vi masse når vi sover? om jeg dropper kveldsen, slipper jeg da å tenke på karbohydratene jeg åt med mais i dag?
monjanse sa for siden:
forbrenner vi masse når vi sover? om jeg dropper kveldsen, slipper jeg da å tenke på karbohydratene jeg åt med mais i dag?
Indiana sa for siden:
hvis du er sulten til kvelds, så skal du selvfølgelig ikke droppe kvelds.
bud 1 på lavkarbo: spis når du ser sulten, stopp når du er mett..
Hvor mange karbs fikk du i deg med maisen da?
Mitt råd ville vært: glem den maisen du spiste til middag, begynn med ny giv. Tror ikke det er bra å overanalysere alt man har valgt å spise osv, det som er spist er spist. ferdig arbeid.
Men spis kvelds hvis du er sulten!
monjanse sa for siden:
jeg vet ikke hvor mye karbs jeg fikk i meg, men jeg åt litt mindre enn en liten halv boks mais på tacoen.
Newstart sa for siden:
Hadde jeg vært deg så hadde jeg droppet kvelds. MEN det er meg. For jeg går ikke ned i vekt hvis jeg spiser når jeg er sulten og stopper når jeg er passe mett. Men når jeg dropper kvelds så går jeg ned i vekt. At du spiste mais er vel ikke så farlig så lenge det ikke skjer ofte hihi. Ikke tenk på det. Er du sulten til kvelds så spis noe lett og kos deg med det.:D
monjanse sa for siden:
forbrenner vi når vi sover?
Aisen sa for siden:
Kroppen er pent nødt til å bruke energi for å holde hjertet, pusten og andre vitale kroppsfunksjoner igang, så ja du forbrenner når du sover...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.