< Tilbake til oversikten

Abstinenser?

nora35 sa for siden:

Hei:) Jeg har startet opp med et lavkarbo kosthold for en uke siden (ca 50 gr om dagen). Etter det veksler det mellom at jeg føler meg helt på topp, til at jeg føler meg helt kraftløs. Forsøkte å trene i går, men svimet nesten av. Kjenner at pulsen jobber hardere ved selv små anstrengelser. I tillegg svetter jeg veldig.. Har gått ned rundt 2 kg denne uken, som nok er væske, for jeg må stadig på do.. Jeg har veldig tro på at et kosthold med lavkarbo er bra for helsa, og ønsker å klare dette. Er det noen som kan svare meg på om dette er vanlige bivirkninger som vil avta snart? :)

Newstart sa for siden:

Ja det er helt normalt at man blir litt små rar i begynnelsen. Tenk for en overgang det er for kroppen som rooooper etter karbohydrater:D. Stå på, og ikke glem å drikk nok vann:).

nora35 sa for siden:

Takk for svar:) Det skal jeg gjøre. Er tørst hele tiden så det er ikke noe problem:)

Newstart sa for siden:

Bare husk på å spise nok hvis du trener mye. Ellers går du i dørken:D. Men uansett så følger det med bivirkninger til å begynne med :).

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.