alice83 sa for siden:
Er begynt på lavkarbo denne uka, men her jeg bor finner jeg ikke sukrin og sånne ting som kan være greit å ha. Så hadde vært fint om noen har tips til nettbutikk hvor jeg kan bestille slike ting fra:D
alice83 sa for siden:
Er begynt på lavkarbo denne uka, men her jeg bor finner jeg ikke sukrin og sånne ting som kan være greit å ha. Så hadde vært fint om noen har tips til nettbutikk hvor jeg kan bestille slike ting fra:D
Regret sa for siden:
på iherb.com finner du det meste du trenger på lavkarbodiett :) Lykke til med dietten ! :)
Bik sa for siden:
allergimat.no og funksjonellmat.no
Lagom sa for siden:
lavkarbohuset.no og lavkarbo-torget.no
Jeg bruker lavkarbohuset, for de har 100 kr i frakt i motsetning til lavkarbo-torget som har 150 kr i frakt, men tror sistnevnte har litt større utvalg? Husker ikke helt, men sjekk ut begge. :)
alice83 sa for siden:
Takk, da er det pakke på vei til meg:D
lifejack sa for siden:
Økosjokolade har i hvert fall kokosolje og sukrin:)
Og fri frakt for varer over 400kr!
David sa for siden:
Det meste finner man vel egentlig på helsekosten og større dagligvarebutikker? Både Sunkost og Life har Sukrin, JBKM får man på Sunkost, og Fiberhusk har de på Ica Maxi. Så mye mer er det vel egentlig ikke man trenger?
MAR sa for siden:
Men mange små steder, som for eksempel der jeg bodde inntil ganske nylig, er det faktisk ingen større dagligvarebutikker eller helsekostbutikker ;)
lifejack sa for siden:
Men nå skriver jo trådstarter at det ikke finnes slike ting der h*n bor. Det er mange som ikke har tilgang til helsekostforretninger og større dagligvarebutikker.
Hehe, og hva man trenger er vel temmelig individuelt. Er vel strengt tatt ingen som trenger sukrin og fiberhusk o.l. for å overleve, men man kan jo ønske å benytte seg av det likevel;)
j88 sa for siden:
www.funksjonellmat.no/nettbutikk/ og iherb.com , det er de to nettbutikkene jeg bruker.
David sa for siden:
Sant nok. Var litt rask med å henvise til helsekosten :rodme:
Njæ, man trenger jo ikke søtning, jbkm osv, men det gjør da utvalget av mat man kan lage litt større ;)
lifejack sa for siden:
Så sant, så sant:)
alice83 sa for siden:
Det er 24 mil fra her jeg bor til nærmeste helsekost, og har ikke funnet noe av dette i butikkene rundt her. Så da er det greit å bestille det;)
Er glad i å lage mat, og vant til å bake endel, så da synes jeg det er greit med litt som kan gjøre det letter for meg nå i starten. De fleste oppskriftene her og rundt på lavkarboblogger har ofte fibehusk og jbkm.
Dangerous Nan McGrew sa for siden:
Jeg bestiller på www.iherb.com og er veldig fornøyd med de! De har enormt utvalg, og du slipper å betale toll om du bestiller for under 200 nok. Denne uka har de også fri frakt, OG bruker du koden XXXX
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.