< Tilbake til oversikten

Milepæl: Plutselig innse at man ikke er sulten lenger uten å kjenne etter

macadamia79 sa for siden:

Nesten som en sånn liten klokke på hotelldisken: pling Ikke sulten lenger, selv om det er mer mat igjen på tallerkenen.

Det er sikkert helt normalt for folk flest, men for meg var dette aller første gangen i mitt liv hvor jeg har opplevd dette. Har spist lavkarbo/ketogent siden jul (130kg) men stått stille på 112 siden april. Endret måltidsrytmen til leptin-reset for tre uker siden og i dag var det jammen nede i 108,8, som er laveste siden militærtjenesten min i '99 :)

Kanskje jeg en gang i løpet av året skal klare meg med to sifre på vekta krysse fingre:)

smgj sa for siden:

Juhu! Du er jo godt igang. Krysser fingre for at det fortsetter i den gode tralten nå.

Edla sa for siden:

Gratulerer til flott vektnedgang! :D

Jeg har måttet jobbe MYE med det at man ikke MÅ spise opp den maten man forsyner seg med. Har blitt finkere til å ta små porsjoner og hvis jeg spiser ute så kan jeg nå legge igjen mat på tallerken uten å synes det er sløsing med penger og mat.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.