< Tilbake til oversikten

Vitaminer

Okie sa for siden:

Har kjøpt og lest boka. Der står det som dere har sagt her inne om vitaminer. Jeg har fulgt med på diett.no og sett det ble litt lite selen og c-vitamin til tider. Og jeg måtte jo i starten fort putte innpå magnesium tabletter.

Men jeg valgte etter å ha lest og tenkt litt at vitaminer ikke var så dumt når det sies jo av så mangen kloke:cool:
Og jeg tror det har fått fart på vekten igjen. Innbiller jeg meg det? nei, tror ikke det... Flere som har merket det ikke sant?

Bestemamma sa for siden:

Vitaminer får fart på vektnedgangen?

Ja, det stemmer i alle fall for min del.....:D
Jeg startet slankingen uten å skaffe meg vitaminene, først da det var gått to måneder kjøpte jeg vitaminene fra Ketolyse....og low and behold; vektreduksjonen skjøt fart igjen.... Så jeg tror det virker med vitaminer...:)

Okie sa for siden:

Var det jeg fant ut også. Har jo gått fort ned to kilo til og fra 102 cm rundt livet til 99 cm. Kan nok også takke UDOs for det:)

Men den siste uka har det stått stille. om det er eggløsning eller lite mat/stress kombo vet jeg ikke...

lucifine sa for siden:

Tok ikke vitaminer på to uker= vekta stod stille to uker.. sært.

Suann sa for siden:

Hva anbefaler dere at jeg kjøper av vitaminer ol?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.