cathrine sa for siden:
Hvordan kan jeg bruke den?
Kan jeg lage pannekaker med den? Og er det greit å spise..? I såfall hvor mye? Noen som kan gi meg "oppskriften" på pannekaker?
:)
cathrine sa for siden:
Hvordan kan jeg bruke den?
Kan jeg lage pannekaker med den? Og er det greit å spise..? I såfall hvor mye? Noen som kan gi meg "oppskriften" på pannekaker?
boble sa for siden:
Bare bruk et par egg og ha i litt melk og hell i nok bakemix til at det blir til en røre.
Det blir veldig godt det,altså.
Har lagd det en gang,men det holdt,for jeg er så psyko på bakevarer..spiser og spiser til det er tomt.Men har lyst på nå,så jeg skal driste meg til å lage en porsjon snart.:rulleøyne
luringen sa for siden:
ja...hadde jeg enda fått tak i sånn mix så...
Alfie sa for siden:
De fleste større matvarebutikker har dem - IcaMaxi foreksempel.
cathrine sa for siden:
Det kan iallefall lønne seg å kjøpe den i matvarebutikk kontra helsekost...Jeg betalte 149,- i helsekost, og har sett at den koster 99,- på Maxi og Smart !
Aline sa for siden:
jeg lagde pizza med den idag. hadde i litt soyamel og speltmel også og masse oregano og basilikum i deigen. ble helt ok :)
cathrine sa for siden:
Så bra å vite! Da kan man altså lage pizza på lørdagskvelden...-til familiens store begeistring, og tilogmed spise den!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.