< Tilbake til oversikten

Min fremtidsdrøm

studentberta sa for siden:

Jeg sitter her og tenker på hva jeg har lyst til å gjøre når jeg kommer ned til den vekten jeg ønsker meg, og jeg har satt meg et mål: Jeg har lyst til å ta lappen på MC! Jeg har alltid hatt sansen for mc, men jeg har aldri trodd at det skulle bli oppnåelig for meg å kjøre. Min mann flirer av meg og minner meg om hvor gammel jeg er, men det skal ikke stoppe denna jenta nei!! Om to og et halvt år fyller jeg 40, og da skal jeg ønske meg penger til lappen! Det skal være min belønning for å forandre på hele min livsstil fra overvektig og bedagelig til slank og trenet.
[color=#800080][/color]
Hva er din drøm, hva skal være din motivasjon fremover (bortsett fra å bli tynn)?

nøtte sa for siden:

lykke til med motorsykkel lappen! og vekttapet. Min motivasjon er at jeg skal gifte meg og ønsker å ta meg godt ut i brudekjolen.. :p

Aline sa for siden:

motivasjonen er helt klart en kropp jeg tives bedre i :)

har tenkt litt på "belønninger" har lyst på en tatovering til :ja:
men har ikke bestemt meg for om det skal være belønningen, eller om jeg kanskje skal gi meg selv en liten spa-time? :D

det hadde vært noe, det :)

Nille sa for siden:

Egentlig har jeg vel ingen drøm. De fleste av mine drømmer har vært såpass realistiske at de har gått i oppfyllelse allerede. Men er kanskje fattig uten drømmer ?? Det eneste jeg ønsker meg (for meg selv da, for andre ønsker jeg dette + mye annet !!) er at jeg ønsker å være frisk og i god form. Min motivasjon er at jeg føler meg i såååååå utrolig god form nå, og er sååååååå mye friskere enn jeg trodde var mulig for et par tre år siden. Og det er ikke på grunn av mirakler, men eget hardt arbeid ! Det er tilfredstillende og motiverende å få lønn for strevet.

......skulle gjerne likt å komme inn i bunaden da..... JA DET er min drøm !!:)

Alfie sa for siden:

Drømmen er - fortsatt, jada - å sitte i veikanten på Ringerike og selge selvdyrkede gresskar når jeg blir gammal. Og da må jeg jo først bli gammal :)

Forresten: MC lappen kan du ta når som helst, Studentberta - hils til mannen din og si at han får slutte å servere sånt forbaska tøv! (Jeg tok mclappen da jeg var 35 eller no sånt og dundra rundt på SCHVÆÆÆÆR mc lenge - solgte'n ikke før jeg kjøpte hus & bil)

snoopygirl sa for siden:

åh så kult studentberta.......uff ikke hør på han da...vi er da så unge og spreke vi atte.......skal vel være det i maaange år til vi vel:D :D

[color=#ff00ff][/color]
har ingen adre drømmer enn å få det bra med meg sjøl jeg,,og bli slank,da skal jeg være fornøyd...også få basseng,badstu og boblebad da...hi-hi

Tidligere bruker sa for siden:

Jeg syns du skulle ta en tatovering nå je. Hva slags tatovering har du fra før av?

En spa-time er kjempedeilig det må du bare prøve!! Annbefales på det sterkeste:D

Aline sa for siden:

ja nå kan du lure, nå ;)
og spa skal prøves :ja:

men egentlig når det gjelder drømmer, så er vel den jeg gleder meg mest til den at jeg virkelig føler meg vel i kroppen min, har gode øyeblikk innimellom, men det er sjelden, gitt.

Tidligere bruker sa for siden:

Kan du ikke bare si det?

Aline sa for siden:

fnis prøver å gjøre den litt mer mystisk enn den er :p
ok da, en liten strekmann som spiller (guess what) trompet ;)

Anitra sa for siden:

Jeg har ingen spesiell drøm. Kjøpe meg helt ny garderobe kanskje??

Iset sa for siden:

Jeg har så mange drømmer....
Men den største movitasjonen min er jo å få barn nr 2. Jeg vil ikke bli gravid før jeg iallefall har klart halve målet mitt (30 kg), siden overvekt og svangerskap er forbundet med flere risikoer. Det unner jeg ikke barnet mitt!!!

Det andre er jo selvfølgelig å kunne kjøpe normale klær! Å slippe å gå i "fedmeavdelingen" i hver klesbutikk.... Å slippe å være redd for sosiale eventer, å ikke være redd for å ikke ha noe å ha på meg osv osv. Jeg GLEDER meg!!

Og ikke minst, å kunne BADE på stranda og i svømmehallen uten å kjenne en fryktelig nedverdigelse.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.