Suann sa for siden:
Har du tilgang til Facebook bør du lese dette.
Utrolig bra artikkel. Jeg skal IKKE ha i meg aspartam noe mer :eek:
www.facebook.com/?ref=home#!/notes/jan-bygebjerg-fyhn/aspartam/139689042738129
Suann sa for siden:
Har du tilgang til Facebook bør du lese dette.
Utrolig bra artikkel. Jeg skal IKKE ha i meg aspartam noe mer :eek:
www.facebook.com/?ref=home#!/notes/jan-bygebjerg-fyhn/aspartam/139689042738129
Julepølsa sa for siden:
å dæven....Om bare halvparten stemmer....
Sanney sa for siden:
Er ikke så lenge siden at du kunne få kreft av gullerøtter, å være ute i sola er også farlig. Blir ganske lei all skremselspropagandaen etter stund. Alt er farlig, til og med vann.
VSB sa for siden:
Vel, også sukker er kreftfremkallende....
Men tror nok ikke akkurat at aspartham er sundt nei...
Kanutten sa for siden:
Nå er det faktisk slik at spiser du mange gulrøtter KAN det være kreftfremkallende hvis du er røyker. Det er derfor det finnes endel ulike medisiner avhengig av om du er røyker eller ikkerøyker hvis medisinen i utgangspunktet inneholder betakaroten.
-Cilia- sa for siden:
Og for noen dager siden leste jeg en artikkel der de konkluderte med at det var bevist at aspartam ikke er farlig i det hele tatt... Dette tar aldri slutt. Jeg er kritisk til alt, og prøver å holde meg på min gyldne middelvei.
nightly sa for siden:
Ja den så jeg også.. Den konkluderte med at til og med barn kunne innta aspartam i moderate mengder daglig uten noe fare:)
Og ut i fra kildene til den facebookartikkelen så stoler jeg nok heller på forskningsrapporten;)
Anitave sa for siden:
Dette er gammelt nytt....
Farlig å spise rosiner, gulrøtter, leverposteig, brent mat (som brødskorper, kjøttskorper etc) I store mengder kan gi kreft.. Gidder ikke en gang å høre etter en gang lenger..
Farlig å leve.
Jeg spiser sunt, drikker sjelden alkohol,holder meg unna sukker, røyker ikke, så jeg koser meg med pepsi maxen min med gooooood samvittighet. Jeg har også tatt dette opp med flere nevrologer jeg har vært innom og de har sagt at så lenge jeg holder meg under max daglig dose så er det bare å kose seg. Alt med måte.
Suann sa for siden:
Det inneholder faktisk også METANOL!!!
mama67 sa for siden:
Og metanol i så små mengder er neppe noe å uroe seg for. Da skulle jeg i så fall hvert dau for lengst, så mye Pepsi Max som jeg har bøttet i meg.
nightly sa for siden:
Hehe:)
Anitave sa for siden:
hehehe, sant så sant..
Skulle jeg vært dau au...
Suann sa for siden:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.