jeg skal snart begynne på ketolysekuren. Jeg skal kjøpe meg en bok om dette iløpet av helgen, så jeg vet ikke helt hvordan dette fungerer enda. Hva spiser dere iløpet av en vanlig dag? Hva kan man spise så mye man vil av? Hvilke tabletter tar dere itillegg? kan man få kjøpt de på apoteket, eller må de bestilles over nettet?
Takk for alle svar.
Det er veldig vanskelig å svare på hva vi spiser, for det blir fort lange lister av det, og slett ikke alle spiser det samme. Men noen av disse listene er jo skrevet allerede. Ketolysekuren ligner veldig på Atkins fase 1, så hvis du leser i lavkarboressursene om dette, så får du svar på mer enn det du spør om akkurat nå :)
Velkommen Tussi!
Ser du har fått svar på dine spørsmål allerede. Mens du venter på boken kan du få en enkel og grei forklaring på Ketolysekuren også ved å gå inn på www.ketolyse.no Der er bl.a. mye flott informasjon og eget forum. Dette erstatter ikke boken,(den må du lese nøye før du begynner) men gir deg en "smakebit" på en flott kur! Ønsker deg lykke til!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.