Simpfan sa for siden:
Hvor mye karber er lov ved vektreduksjon i atkins Dietten? Ketolyse virker for meg håpløs fordi jeg reagerer på fettet og er sulten hele tida. I tillegg vil jeg spise mer frukt og bær.
Simpfan sa for siden:
Hvor mye karber er lov ved vektreduksjon i atkins Dietten? Ketolyse virker for meg håpløs fordi jeg reagerer på fettet og er sulten hele tida. I tillegg vil jeg spise mer frukt og bær.
smgj sa for siden:
Kan ikke svare på spørsmålet ditt, men jeg vil gjerne anbefale at du ser på Primeal Blueprint.
Du finner masse infor på disse sidene www.marksdailyapple.com/ og i faq-avdelingen www.marksdailyapple.com/primal-blueprint-101/ står det meste. Han anbefaler fra 150 g karbohydrat og nedover avhengig av hva som er målet, din aktivitet og personlig forbrenning. www.marksdailyapple.com/the-primal-carbohydrate-continuum/
I tillegg er det mye kostholdsfilosofi - Ikke alt fett er like bra/ikke alle karbohydrater er like dårlig osv.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.