Er kvalm i dag. Var kvalm i går og. Tanta var merkelig. Og selvfølgelig kommer tankene om at kanskje er jeg gravid :o Har vært gravid to ganger i år, og ved begge gangene bare visste jeg at jeg var gravid før jeg tok testen. Jeg føler ikke på noen måte at jeg er gravid nå, men likevel sitter det en stemme i hodet mitt og hvisker om graviditet. :o
Er det flere her som har problemer med at de ser graviditetstegn i absolutt alt? Fornuften vil bare ikke seire her :(
Vil berre gje deg ein god klem og kryssar fingrane!
Eg kan ikkje sei eg veit korleis du har det desverre, men eg uner ingen å venta og venta og venta.... så, difor har eg kryssa alt eg har av fingrar og tær - både for deg og for alle andre som prøver!
(føler eg liksom får litt dårleg samvit for at eg "har så lett for å verta gravid"......... om eg berre kunne delt med andre så hadde eg gjort det!)
Her er jeg nå, altså! Vil vil vil være gravid, håper og tror, men det har jeg jo håpet og trodd mange ganger uten at det har hjulpet noe særlig :p
Du sier noe... Jeg ante ikke at det kom til å bli så vanskelig! 2 1/2 år senere, så vet jeg litt mer om det... :rolleyes:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.