< Tilbake til oversikten

Lavglykemisk burger kommer til Norge!

luringen sa for siden:

KULT! venterpå20april

Aline sa for siden:

kommer den til å bli servert med pommes-frites...?? :p

mulig det stod om det i artikkelen... isåfall har jeg oversett det... ;)

Begod sa for siden:

Hmf, er mest skuffa over burger kings uttalelser om atkins produkter.
Ser ut som jeg fortsatt må nyte burger med salat og dressing , men uten brød.
Ja, ja for vel prøvde den når jeg kommer over på vedlikehold.

ellers har jeg hørt at fedon bøkene skal utgis i england.
Go Fedon - Go Fedon

Så noen virkelig gode tegn i tiden: Ledern i ukens KK går å bekjempelse av sukker og et hotell i Bodø har fjernet all sjokolade og brus fra minibarene, de er erstattet med vann , snacks gulrøtter og yougert.

Nå skjer det ting i samfunnet, sakte men sikkert, En stor takk til Fedon som etter min menig er den som har gjort mest for å åpne øya på det norske folk.

Aline sa for siden:

det er jo kjempebra :)

det går rette veien :ja:

begod, enig med deg i uttalelsene om atkins... :rolleyes:

Amica sa for siden:

Ååh, kunne den ikke kommet i dag da (eller imorgen) :D Tihi..Skal ut da :p Men har ikke tenkt å spise noe burger uansett, men hadde jo vært morro og hatt sjansen. Dette var jo litt morsomt da..:)

pysa sa for siden:

ja ja... vi har jo ikke noe burgerking i Grenland da... men kjekt å vite når man skal inn til tigerstaden

Daizy sa for siden:

Høres bra ut... gleder meg jeg :)

Iset sa for siden:

Høres jo bra ut dette. :D

Samtidig er jeg litt overrasket over Fedons uttalelse når det gjelder Atkins og karber.

:eek: :eek:

Hadde de laget en ordentlig Atkinsburger, kan man banne på at den hadde vært overfylt med gode grønnsaker!!! Tror tilogmed FEDON at Atkins består av fett og null karbo? :eek:

Nå ble jeg virkelig skuffet over Fedon. :(

Aline sa for siden:

sjekket sidene til burgerking og en burger inneholder over 20 gram karber...
også har den ikke ost på engang :eek:

Amica sa for siden:

Det var myye :eek: Ja, men en sånn til middag når du følger Fedon, er jo ikke sååå ille, om man skal ligge rundt 100 om dagen (veit ikke hvor jeg leste det - har lite peil på Fedon :rodme: ). Men er jo ikke noe for en Atkinser eller en på Ketolysekuren. Da blir det bare en burger den dagen :p (eller helst ikke den da..)

Aline sa for siden:

men om man ikke spiser så mye av brødet så går det sikkert fin-fint.

man må riktignok ta med kniv og gaffel på burgerking :p

Iset sa for siden:

Ja uff, BK har jo de mest sølete burgerne som finnes!! Man MÅ jo spise dem med kniv og gaffel omtrent. :eek:

Daizy sa for siden:

Over 20 karber :( Jaja.. får vente til jeg er i mål og går over til fedon-mat. Har jeg noe å glede meg til. Rart at ikke det kommer noen atkins varianter egentlig... Hu Celina (eller noen andre) burde jo få til et samarbeid med maccer'n eller bigbite eller peppes eller noe... Sukk... det hadde vært noe :)

Tidligere bruker sa for siden:

Ooooi!
Så kult!!!! vente lenge på 20.april
Skulle vært imorgen :(

Fedonisten sa for siden:

Ser mange reagerer på antall gram karbohydrater i burgeren - og det skjønner jeg for dere som teller karbene. Dessuten har jo jeg gjort en liten brøler i overskrifta og kalt det en "Lavkarbo-burger" :rodme: Det riktige er at den er LAVGLYKEMISK - og det er jo noe ganske annet :ja:

Sorry - skal prøve å rette opp sporenstreks!!

Aline sa for siden:

men jeg ble ikke overrasket over antallet karber :) for så lenge det er mel i brødet så blir det jo en del karber.

synes det er flott at kjøttet er renere og at dressingene er sunnere :)
og hvis noen av oss karbetellere mååååå ha burger, så kan man jo bare droppe brødet.
og burgeren er mye sunnere enn andre burgere :)

og ikke glem bestikket :D

Amica sa for siden:

Der jeg jobbet før (gatekjøkken) solgte vi Amerikanske Burgere, og dem var 100 % rent (biff) kjøtt, ville en slik uten brød vært ok?

Aline sa for siden:

ja, det vil jeg da tro :)

Helene sa for siden:

Prøvde denne hamburgeren før i dag. vet ikke hvorfor. var sulten og hadde lyst å prøve den.. uansett.. den var kjempegod! dyr da 44kr på take out. men den var stor og mektig. synd at det ikke var ost med men det kan man kansje bestille på om man spør. de lager jo den menst du venter. det er 30karboer i en sån hamburger men jeg fant ut det går gå for i dag :P , men den er å anbefale.

MHM sa for siden:

Burgeren er VÆLDI go'!!!!!! :ja:

Og heldige oss Lindbergere da, som kan spise den! :D

HA HA HA HA HA HA HA

Tidligere bruker sa for siden:

Gleder meg

Amica sa for siden:

Linda: Kanskje vi skal ta oss et etegilde her i Trondheim? :D Hakke sett Burger King noen plasser :rodme: Men jeg er osm kjent osm regel i svime uansett hvor jeg går :rodme:

Noen flere som har smakt den? :o

cathrine sa for siden:

Falt ikke helt i min smak....

Nope...neste gang tar jeg heller en salat til lunsj!

Skorpia sa for siden:

Sukk.

Ikke noe Burger king i Hønefoss,så jeg må ærlig inrømme at på onsdag,hadde jeg fryktelig dårlig tid. Skulle se på danseoppvisning til dattern i kinoen(sesongavslutning)
Rasa avgårde rett etter jobben,og da jeg kom fram var jeg så sulten at jeg holdt på å dø. Så jeg kjøpte meg en 160 grams hamburger med alt tilbehør. Den smakte aldeles fortreffelig:o Men det er rart med det når en ikke har spist uteburger på 5-6 måneder, så jeg har egentlig ikke dårlig samvittighet:cool:
Spiser jo burger hjemme da,men det er på salatseng med kniv og gaffel.

Tingeling sa for siden:

Jepp, jeg smakte Fedon burgeren her om dagen - og den var kjempegod - og KJEMPEMEKTIG!! :) Men dog ikkeno for en Atkinser nei.. Men jeg tenker som så - at skal man først skeie ut litt og gå på fast food sjappe, er det et bedre alternativ iallefall ;)

Jeg har også lurt litt på om Fedon virkelig har vurdert navnet på burgeren skikkelig ?? Ganske gøy å stå i kassa og høre folk som sa "Jeg vil ha en Fedon" ... hihi.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.