< Tilbake til oversikten

Spørsmål angående kur

Hedmarksgutt sa for siden:

Hei alle sammen!!

Jeg vurderer og prøve ketolyse kuren for å gå ned i vekt, er ikke veldig overvektig, men har da 10-15 kg for mye på magen hovedsaklig.

Har lest litt om dette og ser at det brenner fettet på henholdsvis magen, lårene og rompa etter det jeg skjønte, men hvordan er det hvis jeg ikke har for mye på hverken lår eller rompe?
Har en jobb som er fysisk krevende til tider(klatrer i stolper, mye tråkking i terrenget) så har forholdsvis lite fett på lår og rompe.
Vil den da tar mer på magen siden det ikke er så mye å hente ellers? eller vil den ta bort muskler i ben/rompe?

Og hvordan er det med kondisjonstrening mens man holder på? vil man få mer/mindre energi?

Mange rare spårsmål her, men håper noen tar seg tid til å svare litt.

Hilsen Kenneth

Trj sa for siden:

Nå er jeg jente (eh,,, kvinne), ,men fettet (?) forsvant først i mageregionen. Slik du beskriver kroppsformen har du det jeg vil tolke som "karbo-mage". Noen merker dårligere energi når det gjelder kondisjonstrening i begynnelsen, men det går seg til. Muskler mister du ikke på lavkarbo, tvert i mot ! :D

Torkil sa for siden:

Hei
Kondisjonstrening i form av moderat mosjon er ikke noe problem, men hard trening er ikke aktuell så lenge man er på ketolysekuren.
Lykke til
Torkil

halkatlala sa for siden:

jeg hadde også 15 kg hovedsaklig i mageregionen jeg skulle bli kvitt. det gikk fint det, og jeg har mye mer energi nå enn jeg hadde før :D lykke til :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.