Peppa Gris sa for siden:
Hva spiser dere etter trening og hvorfor?
Peppa Gris sa for siden:
Hva spiser dere etter trening og hvorfor?
nellie sa for siden:
Først drikker jeg en proteinshake, med en gang etter også spiser noe med en salig blanding av trege karbohydrater, fett og protein. Men du lurer kanskje mer på hva folk som er i ketose spiser? Du bør fylle på med proteiner for oppbygging og fett for energi:) F.eks avocado med rekesalat? Eller oste og skinkeruller sånn med en gang, hvis du ikke orker lage deg et måltid? Egg og bacon? Egentlig hva som helst, tror jeg. Lavkarbobrød med proteinrikt pålegg osv.
Regret sa for siden:
Nada. Spiser ikke før neste måltid og ingenting som er i sammenheng fordi jeg har trent. Drikker bare vann :)
nellie sa for siden:
Det er i grunn lurt å få i seg noe innen kort tid etter trening, da det vil bremse ned restitusjoen noe veldig om det går for lang tid:) Lurest er det å spise noen innen en halvtime, da kroppen er mye mer mottakelig for næring da enn ellers.
iform.nu/trening/mat-og-trening/den-perfekte-maten-etter-trening
Interessant lesning:) (hvis man ser bort i fra karboanbefalingene;))
mona80 sa for siden:
viktig for musklene å få i seg næring etter trening. grovbrød/lavkarbobrød med makrell i tomat feks er veldig bra og godt :-)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.