< Tilbake til oversikten

Ned 10 kg

Florence123 sa for siden:

Jeg skal ha bort 10 kilo , lurer da på hvilken "kur" som er best for meg.

Ketolyse, Atkins, Skaldemann , det er så mange :)

Håper noen kan svare på dette ?

smgj sa for siden:

Den "kuren" som er nærmest et kosthold du også kan leve med etterpå. :)

Yrla sa for siden:

bra svart

Budeiea995 sa for siden:

Jeg trives kjempebra på ketolyse!!!

Takk for svar, jeg begynte på Atkins induksjon på mandag, men synes den er ganske streng .

Har lest litt om Ketolyse å synes den høres greit ut når man skal ned ca 10 kg.

Ett spørsmål til, hvis man bare går over til lavkarboskosthold, legger seg på rundt 25 - 30 karb daglig . Går man da ned i vekt , men bruker lengre tid ??

Jeg er allerede i kestose , men savner brøderstatning å nøtter som man f eks kan spise litt av på Ketolyse .

Yrla sa for siden:

Ja, du kan gå ned i vekt på det. Ja, sannsynligvis går du raskere ned ved inntak av grønnsaker fremfor nøtter, men hvorfor ikke innta f.eks ti nøtter to ganger i uka?

Helt sant, bare jeg som ikke tenker klart her :)

Men kan man spise lavkarbobrød på Ketolyse den første tiden eller må man vente en stund med det også ?

Frokost som nå stort sett består av egg å bacon byttes ut med brød innimellom om du skjønner ? :)

bente1 sa for siden:

Jeg vil anbefale deg å spise mest mulig ren mat nå i begynnelsen, la karbene komme fra grønnsaker og litt fete melkeprodukter. Da får du en god start og får i gang fettforbrenningen skikkelig. Så kan du heller når du begynner å få god kontroll på inntaket, fettforbrenningen er i gang, og du har begynt å gå ned i vekt, prøve deg litt fram med brøderstatninger, nøtter og bær. Ikke alle som tåler det like godt dessverre;)

Yrla sa for siden:

Her er en oppskrift på jukseloff uten nøtter, korn og frø som er lagd av egg men som ikke smaker egg:
-sett ovnen på 200 grader
-pisk 8 eggehviter sammen med passende mengde salt mens du venter på at ovnen skal bli varm.
-når hvittene er stivpiskede heller du oppi eggeplommene og pisker de inn også en liten stund.
-hell røren i en langpanne med vegger på et bakepapir
-stek i ca 15 min
-la stå og bli kald før du skjærer den opp i skiver

godt med smør og ost/skinke på og litt salat

Tusen takk for svar :)

Skal prøve Jukseloffen, kan bruke den som niste til jobben:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.