marjusen sa for siden:
Frøkna skal bli kvitt valpefettet etter fødsel til moteuka i NY:
www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10097328
marjusen sa for siden:
Frøkna skal bli kvitt valpefettet etter fødsel til moteuka i NY:
www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10097328
nellie sa for siden:
Hun har holdt på med det i flere år, hvis ikke jeg husker min ukebladhistorie feil:p Det er ikke LCHF, men LCLF ala PSMF.:) Helt forferdelig, spør du meg.. Hun veier sikkert 50 og skal ned til 45.
lillemy01 sa for siden:
Og noen som har lyst til å forklare hva det er for noe?
Rin sa for siden:
LCHF= low carb high fat
vLCHF= very low carb high fat
PSMF= proteinsparende modifisert faste, eller noe i den dur :cool: En korttidsdiett med lite av både fett og karbohydrater, som nok ikke egner seg som varig livsstil. Finnes nok informative tråder om det rundtomkring.
Lillemy71 sa for siden:
Det er vel ikke en vLCHF diett hun er på i det hele tatt eller:
Kan aldri tenke meg at den dama spiser mye fett, hun sulter seg nok ned sånn som hun alltid har gjort, i følge pressen i hvertfall. Hun ser ikke mye sunn ut uansett synes jeg.
Cyan sa for siden:
Tror nok heller ikke det er så mye fett i dietten. Men jeg er i grunn mer forbauset av at noen kaller opp datteren etter draktnummeret sitt :rolleyes:
Kula sa for siden:
Hvis selvbildet er nok oppblåst er det antakelig helt naturlig å gjøre slikt...
lille_trille sa for siden:
LCHF er vektregulerende. Det er neppe det hun går på, for da hadde hun nok gått opp 20 kilo.....
Cyan sa for siden:
Dersom man spiser nok ja. Det gjør vel neppe den flisa der :pnellie sa for siden:
Det står jo der at hun skal spise grønnsaker og proteiner:) Ikke noe fett. LCNF:p
lille_trille sa for siden:
hehe... ok. Må innrømme at jeg ikke gadd lese innlegget. Heilt totalt uinteressant :eek:
Engledans sa for siden:
Syns egentlig synd på det stakkars mennesket. Tenk å være så fiksert....:rolleyes:
Vibeke-67 sa for siden:
Men fint bilde av far og datter da :ja:
Livsglede sa for siden:
Synes synd på henne jeg. For alle vi utenfor dømmer henne utifra det som blir skrevet via pressen og det er ikke alltid den sanne historien. Men det er baksiden av medaljen for å være kjendis. Stakkars dame. Hvert skritt hun tar blir en stor sak. Gu men jeg er glad at jeg bare er lille meg i min lille verden:cool: Så jeg synes ikke at vi skal dømme henne eller andre utifra det som blir skrevet, vi kjenner dem ikke personlig, så vi kan igrunnen ikke ha noen meninger om dem:cool:
nellie sa for siden:
Vi kan ha meninger om signaler de sender ut:) Ei syltynn dame, som vi har sett med våre egne øyne har vært mager som ei fjøl igjennom graviditeten, skal nå slanke seg ved å spise proteiner. Et trist signal.
Livsglede sa for siden:
Alle kan vi ha meninger, men snakke negativt om personer vi ikke kjenner synes jeg er nedlatende. At hun er tynn er sant, altfor tynn, men det er hennes valg.
Yrla sa for siden:
Hadde det vært sant det pressen har sagt hun spiser tidligere hadde hun vært død forlengst. Men hun har hatt ganske stabil vekt lenge( før graviditeten) så hun får nok i seg det viktigste. At hun velger å spise lavfett og lavkarbo nå er bare for å gå ned raskt, tror jeg.
nellie sa for siden:
Det er vel ingen som har sagt at ikke hun har rett til å være tynn, hvis hun vil det heller? Nedlatene.. Jaja. Da er det vel det da. Jeg tenker mest på f.eks datteren min som skal vokse opp med sånne signaler slengt i trynet. Og det synes jeg er TRIST. Ikke noe mer, ikke noe mindre.
Yrla sa for siden:
Hun var slett ikke mager på slutten.Cyan sa for siden:
Nå har jeg forsåvidt ikke sett bilder av noen gravid Victoria Beckham, men at hun kan sies å være noe annet enn mager (gravid eller ei) tviler jeg sterkt på. Så mye babyfett kan det ikke være dersom hun har tenkt å komme seg tilbake til sin gamle kropp bare i løpet av 2 måneder etter fødselen. Uansett er hun ikke akkurat noe sunt forbilde for unge kvinner.
Livsglede sa for siden:
Enig med deg om det at hun ikke er noe godt forbilde. Men det jeg ikke liker er når folk begynner å "snakke" eller mene ting om personer som de ikke kjenner. Kun utifra det som kommer frem i media. Jeg liker ikke å dømme noen. Gi alle en sjanse. Men, men vi har alle meninger, men alt trenger ikke bli publisert:cool:
Cyan sa for siden:
Tja, jeg syns vel i grunn det er helt greit at normalt dødelige snakker og mener så mangt om mennesker som har valgt å være mye i media. Men det media skriver, og spesielt sladrepressen, bør man jo alltid ta med en klype salt. Nå mener jeg forsåvidt ikke noe spesielt om hun her, annet enn at jeg registrerer at hennes form for lavkarbodiett er en usunn variant med lite fett og at jeg ser på bilder at hun er mager (men så både sunn og frisk ut da hun var med i dette jentebandet som jeg ikke husker navnet på) og i så måte ikke er noe sunt forbilde for unge jenter.
Yrla sa for siden:
Hvorfor skal hun være et forbilde for unge jenter? Hun synger ikke for tenåringsjenter mer, men er opptatt av mote, og i moteverdenen passer hun ypperlig inn. De bildene jeg har sett av henne på slutten av graviditeten var hun langt fra mager. Det er noen bilder av henne på stranden med rød kjole. Det er sikkert mest vann og ikke fett hun hadde lagt på seg, tenker jeg. Men samme det. Jeg skjønner godt at hun vil ned de kiloene jeg.Det går nok fort.
runnmensunn sa for siden:
Enig med deg:)
Syns vi har nok press jeg...med ukeblader og tv som forteller oss hvordan vi skal se ut. Får litt småangst av å tenke på at min kropp skulle frontet forsider i alle variasjoner....nei huff for et press.... En skal ikke dømme uansett former mener nå jeg.:D :D
Bee sa for siden:
Tenk om hun heller forsøkte og holde seg slik som dette. Minus magen da. :p Ellers kunne det fort blitt litt vel mange Beckhams her i verden.
Carisma sa for siden:
i følge henne selv var det hennes store mål her i livet, så da kan det da umulig være særlig synd på henne! Selv at hun begynte å date beckham var jo fordi hun visste det ville gi henne mer publisitet.
Conjurier sa for siden:
Hun blir ikke mindre forbilde av at du og andre diskuterer henne på forum all PR er god PR, mange bekker små gjør stor Å.
Og at vi her inne skal baksnakke folk som ser for tynne ut og hvor usunt det er tragisk da veldig mange av oss har vært/er helsefarlig overvektige og har med et sinnsykt dårlig kosthold selv tidligere.. Bør holde oss for gode til slikt.
Kristin81 sa for siden:
Enig! Det er virkelig ikke noe bedre å være overvektig enn å være for tynn! Tror vi "vanlige dødlige" vanskelig kan sette oss inn i hva for slags press kjendisene lever under. Enten er de for tynne, eller de er for tykke (ta en rask kikk i engelsk presse, der er de ikke nådige, og det gjelder ikke bare sladderbladene!) Se for eksempel på vakre Reese Witherspoon og Kate Winslet. Det florerer av artikler der de beskyldes for å være for tykke, OG for å være for tynne (og det gjelder samme dama, med bare noen få kilos oppgang eller nedgang.) Og det gjelder for de fleste kjendiser.
Og dersom Victoria har spiseforstyrrelser etc., eller bare foretrekker å være tynnest mulig, så får det være opptil henne. Når det er sagt, synes jeg også hun er penere med litt kjøtt på beina.
Og til Carisma: tror nok ikke hun begynte å date Beckham FORDI han var kjendis - altså, hvem ville vel ha sagt nei til den kjekkasen der?
Carisma sa for siden:
Vel, det var hvertfall det hun sa selv på 90-tallet :rolleyes:
Yrla sa for siden:
Hørte du henne si det? Det er mye løgn i sladrepressen og det du bedriver er sladder.Cyan sa for siden:
Er det noen som har påstått det her? At man sier det ene utelukker ikke det andre.Jeg syns det er mye verre å skrive et innlegg hvor man er så sjokkerte over at de har sett en mor som har gitt sitt barn hvetebolle og brus (og ja, det har det vært flere eksempler på her inne) enn å kommentere at man ikke tror at det er så mye fett i dietten til ei svært tynn dame som har valgt å være mye i media, eller å si at man syns at hun (i likhet med hele moteindustrien etter mitt synspunkt) er med på å sende ut uheldige signaler til jentene som vokser opp.
Jeg tviler sterkt på at Victoria Beckham ligger våken på natten p.g.a våre tanker om hennes kropp eller kosthold.
Jeg! Fysjameg :eek:Carisma sa for siden:
Det ble sagt i en dokumentar ja. Husker ikke hvilken, muligens noe med spice girls. (vi så mye dritt-tv da vi var studenter :_plystre:
Lillemy71 sa for siden:
Hvis jeg ikke husker feil ble dette sagt i en dokumentar/intervju med David og Victoria sikkert rett rundt den tiden de skulle gifte seg. Ble sagt mye rart i det intervjuet gitt :D
Imp sa for siden:
David Beckham er en kjekkas, men sikkert dum som et brød han og. Så dem på det der programmet, Beckham goes to USA eller hva det het. Hun gav vel ikke akkurat inntrykk av å være en rakettforsker. Og veeldig opptatt av å gjøre seg til foran kamera...
Så intervjuet der hun ble plukket ut til å være en av jentene i Spice Girls. Så søt hun var da, helt normale former, laaangt hår, helt ei annen jente..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.