Jeg har jo kjøpt meg disse nå, men jeg syns bruksanvisningen var slitsom og vanskelig og forstå..
Jeg trodde jo at det var bra og ha mørkest utslag på testen, mens i bruksanvisningen står det at man må kontakte lege om man har det..
Og når på døgnet skal man egentlig teste?
Det her er det uendelig mange tråder om asså, så kan anbefale å søke i forumet når det er noe du lurer på for å se om du kanskje finner svar der først=) Men:
Du skal teste på kvelden, 2 timer etter siste måltid.. Sterkest farge vil sannsynligvis bety at du er dehydrert og at du må drikke mer vann.. Utslag er utslag, det er igrunn det viktigste å huske på.. Det kan også være du ikke får utslag hvis du har trent hardt fordi kroppen da vil bruke opp ketonene som energi, så selv om du ikke får utslag trenger ikke dette å bety at du ikke er i ketose.. Håper det var forståelig :)
skal teste på kvelden.. jeg har å slike stikc, står ikke noe om å kontakte lege på de, men om du har på det mørkeste kan det være tegn på at du har drukket for lite
takk for at dere tok dere tid til og svare :)
Ble mye klokere <3
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.