Fauna sa for siden:
Har en stoor pakke kyllingkjøttdeig i fryseren. Tenkte jeg skulle lage kyllingkjøttboller. Men kan jeg da fryse kjøttbollene etterpå? Klarer jo ikke å spise alle de på en gang! :D Man skal jo egentlig ikke refryse kjøtt..
Fauna sa for siden:
Har en stoor pakke kyllingkjøttdeig i fryseren. Tenkte jeg skulle lage kyllingkjøttboller. Men kan jeg da fryse kjøttbollene etterpå? Klarer jo ikke å spise alle de på en gang! :D Man skal jo egentlig ikke refryse kjøtt..
Tone-Rose sa for siden:
Det pleier jeg å gjøre, og har aldri reagert på det.... Steker så klart kjøttbollene før de fryses, og da går det alltid bra... gjør det samme med fisk, lager fiskekaker eller fiskegrateng og fryser det igjen.... men mulig jeg tar feil altså, men jeg har aldri selv fått vondt i magen eller noe slikt av det....
lucifine sa for siden:
Så lenge som kjøttet blir tilberedt (varmebehandlet/stekt) så går det bra. Bare pass på at de blir gjennomstekte.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.