< Tilbake til oversikten

Kos i ferien uten karbo

have2 sa for siden:

Skal til Kreta om 14 dager og tenker litt på en sak..:rolleyes: Her hjemme kjøper jeg Lite-øl når jeg tar meg en øl, men hva gjør jeg på Kreta? De har nok ikke "lavkarbo-øl" og jeg vet at en iskald øl til lunsj slukker tørsten :cool:. Liker best rødvin, men den slukker ikke tørsten som en kald øl gjør. Har gått ned 19 kg (på 6 mnd.) og nekter å ødelegge noe på de to ukene :) Noen som har erfaring med det greske ølet? Hvor mange karber er det i det?

Bønna200 sa for siden:

Nå er jeg en skikkelig festbrems her... Men hva med å drikke vann til maten? Også kan du heller kose deg med et glass vin eller en drink med sukkerfri brus etterpå? :o Jeg skal også til syden om et par uker og kommer til å gjøre akkurat det. For noe moro må man jo få ha:D

have2 sa for siden:

He he Til maten drikker jeg veldig gjerne vin, men jeg tenkte generelt hvis man vil slukke tørsten med en kald øl :) Jeg liker ikke, og har aldri likt bruk eller andre søte drikker.
Men jeg har løst problemet... Jeg tar med meg en sekser Lite-øl :) Kan jo ta med inntil 16 liter øl til EU-land :cool:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.