< Tilbake til oversikten

Bestillingsmat/ Take away

siri74 sa for siden:

Finnes det noe som helst der ute i restaurant-jungelen, sånne som driver utkjøring, som det går an å tenke på å spise om man holder på med Atkins?

Sikkert ikke, men jeg må spørre siden jeg savner å kunne late meg m.h.t middagen innimellom.. Sukk. E'kke sunt å være lat :D

boble sa for siden:

Kjøp kina-mat,da vel! og skipp risen..Det er nammenam.
Ha salat til,om du vil!

Iset sa for siden:

Jeg vet ikke om det er induksjonsmat altså, og jeg har ikke kontroll på karbene der egentlig, men jeg har av og til bestilt kinamat og fått ekstra grønnsaker istedetfor ris. :)

Aline sa for siden:

eller du kan bestille burger og kaste brødet ...?
og kanskje be om ekstra salat istedet for pommesfrites?

siri74 sa for siden:

Ah kinamat så klart, det var AKKURAT det jeg tenkte i det sekundet jeg posta innlegget :D
Hehe, begynner å bli dreven nå altså :) Men tusen takk for svar!! Er godt å få litt bekreftelser og innspill og når flere tenker det samme er det jo ikke helt gæli ihvertfall. Tror jaggu vi skal ha det i kveld jeg..

Induksjon og induksjon.. Tror jeg vrir det litt over til fase 2 vedvarende, skråstrek "eget opplegg" fra nå av. Har holdt på med induksjon i straks 3 uker og er litt lei de samme smakene.

Jippi, da blir det kinamat, eller thai, i kveld :D :D

siri74 sa for siden:

Ja det går også an :) Her er det valgmuligheter altså, deilig :)
Tusen takk, dere :blomst:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.