Jeg har en stund fulgt en journal her inne, Trønderjentas tur til å ta grep, og jeg tror hun trenger litt ekstra omtanke akkurat nå...
Jeg vet så veldig godt hvordan det føles når det ikke løsner helt med disse kostholdsgreiene, så kanskje det hjelper litt med en dose omtanke, eller noen gode tips for å se litt nytt på dette og kanskje komme inn på rett spor?
Hun virker så søt, så jeg vil bli veldig glad hvis dere sender henne en oppmuntring...
Det virker dessverre som om hun har gitt opp lavkarbo, men jeg (og jeg er sikker på at det gjelder henne også) er så takknemlig for den omtanken dere viser, og så får vi bare håpe at hun finner den løsningen som blir riktig for seg..
Veldig koselig, men det hadde du da ikke behøvd Restart..:D Jeg skal gå ned kiloene jeg ønsker å bli kvitt på lavkalori GR kost, og så skal jeg begynne på en liberal lavkarbokost for å holde vekten etterpå. Lett som en plett! :p
Sender en klem tilbake til alle, med ønske om god helg!:klem:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.