Janeymaleney sa for siden:
Som regel er det jo puppene som forsvinner først når man slanker seg. Hvordan er det med LC? Tenker siden de først og fremst består av fett.... :p
Janeymaleney sa for siden:
Som regel er det jo puppene som forsvinner først når man slanker seg. Hvordan er det med LC? Tenker siden de først og fremst består av fett.... :p
littleme sa for siden:
Jeg har ikke merket noe til det på lavkarbo, men merket der før når jeg gikk ned noen kilo på andre metoder. Min venninne har faktisk gått opp 2 bhstørrelser etter at hun begynte og ned 7 kg, så tror det er veldig indeviduelt :P
jolie sa for siden:
Det var jo en merkelig begrunnelse. Det er vel fettet man vil bli kvitt på resten av kroppen? Da rimer det ikke at puppene skal bestå fordi de består av fett.
manebane sa for siden:
Mine er hvertfall blitt mindre!
Camomilla sa for siden:
Mine er blitt proposjonalt mindre i lag med resten av meg :p Jaja.
Seka sa for siden:
Irriterende! Men samtidig er det flott med en slank kropp og normale pupper, i forhold til at alt er stort og fleskete ;-)
Chalos sa for siden:
Mine også!.
Cherry sa for siden:
HAHA...jeg må ha vært den eneste overvektige berta i hele verden med SMÅ pupper, og når jeg slanka meg så har de blitt enda mindre. Og de er IKKE proposjonell med resten av kroppen altså.
A-CUP i en 40størrelse med gravidmage. Slå den.
Egwene sa for siden:
Jeg har gått ned en bh-størrelse jeg også!
Selv om det ikke gjør meg så mye, for jeg tror ikke de krymper så mye mer.
Og de var i denne størrelsen FØR jeg ble tykkere, så jeg ser på det som at de går tilbake til normal tilstand og er glade XD
En god push-up bh fikser uansett meste! :)
senorita sa for siden:
Jeg har gått ned fra en fyldig D til en normal C :( Kjipt men men. Veier enda 75 kg og de krymper sikkert enda mer. Har gått ned ca 30 kg.
Det verste er ikke at dem har blitt mindre, men syns liksom de er blitt "slappere" også.. liksom huden er der men ikke noe inni? :|
Carisma sa for siden:
Jeg går alltid ned bare rundt rumpa på andre kurer, på lc går jeg heldigvis jevnt ned. Har alltid hatet mine enorme pupper!
Antoinette6 sa for siden:
Jeg syns alle pupper er fine, jeg !
David sa for siden:
Sniker meg bare innom, og tenker at dette kunne vel vært tema for en bildetråd? :p
Cherry sa for siden:
Du glemte å føye på "hilsen Mann":D
Lindemor sa for siden:
Hehe! :geip:
Antoinette6 sa for siden:
David !!! :lol:
Ærlighet lenge leve ! :D
Zuma sa for siden:
:lol::lol:
Tone-Rose sa for siden:
:lol:
littleme sa for siden:
Hahahah!
Ignite sa for siden:
Flink gutt! :ja:
Hette sa for siden:
:lol:
Mine har og blitt mindre, eller, mindre fyll i......... MEN no får eg brystløft!! :D
Carisma sa for siden:
Har aldri skjønt hva som er så fasinerende for menn med skinnfiller med fettfyll. :rolleyes:
langaard sa for siden:
Det er vel ammebehovet som melder seg:lol:
Camomilla sa for siden:
Jeg har også registrert menns fasinasjon for disse utvekstene. Go figure :D
Ignite sa for siden:
Kanskje noe lignende som du hadde over en stang fylt med svampvev. Du er nylig blitt mor, så jeg vet du har prøvd. :rolleyes:
Bæret sa for siden:
Menn liker pupper ja, det er sikkert. Det starter veldig tidlig også. :lol:
Mine har IKKE krympet. :snurt:
Fra 80/85 D/DD til 70G!! :hylgrine:
Yrla sa for siden:
A cup, herlig. Slipper bh.
Carisma sa for siden:
Trenger ikke være særlig fasinert av den av den av den grunn. Har enda tilgode å høre noen jenter som syns helt nakne menn er mer sexy enn litt påkledd :o
Paris sa for siden:
Husk at jo mindre omkrets - så tilsvarende høyere cup! Så ikke fortvil! Riktig bh til puppene er det viktigste:o
Mine har også krympa... :mad:
Alynna sa for siden:
Det er dessverre ikke mulig å punktslanke seg, kroppen fjerner fett fra der den vil selv, litt avhengig av din biologi, men stort sett over det hele. Å beholde bryststørrelsen er ca like vanskelig som å fjerne mest magefett...
Derimot er det jo veldig bra at vi på lavkarbo har mye mindre sjanse for muskelsvinn, siden vi ikke sulter kroppen for proteiner :) Så det du har av annet vev vil jo holde seg rimelig bra, sammenliknet med de som spiser for lite. Det er nok ingen ulempe!
Bulldog sa for siden:
Overskriften var bedre enn tråden ;)
Lillemy71 sa for siden:
Stemmer det :D
Lindemor sa for siden:
Stemmer i! ;)
lillemy01 sa for siden:
Etter svangerskap nr 2 fikk jeg enorme pupper. Enorme for meg i hvertfall siden jeg hadde a før svangerskapet. Og nå etter å nesten å ha holdt på med lavkarbo i 6 måneder synes jeg nesten de er større. Men siden jeg har godt ned så mye ser det helt teit ut nesten som silikon pupper. De presses jo ut av klærne. Er foressten 70 E.
Nnem sa for siden:
Mine er fortsatt STORE, men har godt ned rundt omkretsen. Bruker forøvring en H-cup.
vaskeklut sa for siden:
Jamen, det betyr at de er blitt mindre! Når man må ned i runden rundt, så må man opp i cup! Mine 70G er mindre enn de var da de var 85E, for en 70G ER mindre enn en 85E, samma hvor merkelig det høres ut :)
Cyan sa for siden:
Tja, jeg syns da helt nakne menn er mye mer sexy enn menn i bare sokker f.eks :geip:Carisma sa for siden:
Hehe, forsåvidt. Men om en dame hadde stått naken med sokker hadde ingen mann lagt merke til sokkene. :roleyes::
Cyan sa for siden:
Mannen min legger merke til det. Vet ikke hvem eller hva det sier mest om; mannen min eller puppene mine? :pSilversun sa for siden:
Dersom hun var en 85D, er cupstørrelsen den samme i 80E, 75F og dermed også i 70G, som hun er nå, så de har da ikke gått ned i størrelse?
Men du har rett i at 70G er mindre enn 85E, 85E ville vel tilsvart til 70H.
vaskeklut sa for siden:
AAAH. Dyskalkulien min strikes again. Du har helt rett. De er i alle fall ikke blitt større! :)
Budeiea995 sa for siden:
Det fettet som kom sist på går først av. Hos meg gikk "ovre bildekk" deretter "nedre bildekk" og nå samtidigt som støtfangeren bak minker går jammen meg de fremre og...
Finnes jo damer med DE flotte "øynene" med ett midtparti som ei synål, men heldigvis er vi forskjellige.
For min del er jeg bare glad de blir mindre. De har aldri vært digre, men når klærene henger derfra og ned ser man liksom ikke noe mindre ut.
Pupper er deilig og pupper er flott, klarer meg godt selv om det til slutt blir litt smått!
Bestemamma sa for siden:
Elsker slike stenger, og ønsker meg en selv av og til. De er så mye lettere å ha med å gjøre enn det vi kvinner har.....(i alle fall virker det sånn).....:D
Hvordan greide du å få det...betaler du kanskje selv?
Jeg har søkt, men har ikke fått noe svar ennå.....:(
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.