Jeg er ny her inne, men jeg har gått på Ketolyse for 3 år siden. Da gikk jeg ned 16 kg på 4 mnd. Holdt meg så på lavkarbo i 5-6 mnd etter og holdt vekten. Men så kom ferien og jeg skeiet ut litt... Jeg kom meg aldri tilbake igjen og nå to sommere etter har jeg gått opp 12 av de 16 kg jeg tok av. Endelig er jeg klar for å gjøre noe med vekta igjen. Jeg startet i går og bestemte meg for å bli med her denne gangen. Jeg har som mål å gå ned 24 kg til sommeren. Jeg tør ikke å forvente noe mer, og jeg trivdes egentlig greit nok med den vekten da jeg veide det sist for 9 år siden. På sikt ønsker jeg å ha en bmi som sier at jeg er normalvektig. Det jeg frykter mest er min elsk for pizza. Jeg elsker italiensk pizza og har prøvd å finne erstatninger til deig her inne tidligere. Men ingen ting smaker godt. Så har noen noe tips til meg tas de i mot med en stor takk :) Gleder meg til å følge med dere andre her inne og bli inspirert.
Ellers så unner jeg meg vanlig pizza av og til Nå skal ikke jeg oppfordre deg til å bryte dietten din! Selv spiser jeg mer generell lavkarbo og tipset jeg kommer med er mer til når du er ferdig med ketolysekuren. Med tynn bunn, masse fyll og gresk salat og en dressing ved siden av så synes jeg det er verdt karbohydratene. Jeg synes ikke energifordelingen blir så ille da =)
Takk, da skal jeg prøve den i helgen. Ja du har rett. Etter ketolyse så kan man skeie ut med pizza en gang i blandt. Skal jo ikke leve på ketolyse for alltid:) Brød har jeg derimot ikke savnet så det går bra. Må si at maten på ketolyse smaker mye bedre enn halvfabrikat som jeg har levd på i det siste. Så jeg får sikkert noen andre favoritter etterhvert.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.