Kan man kombinere evt bruke Herbalifeprodukter når man prøver å leve på en diett uten mel, sukker, pasta, ris, poterer (lavkarbo)?
Noen som har erfaring med dette. Gikk ned 7 kg på en Herbalifekur hvor jeg erstattet 2 måltider med shake. Men orker ikke dette i lengden. Kunne tenke meg å bytte ut et måltid i nye og ne med shake. Og "sjoko"barene deres er jo bare nydelige. Desverre har jeg ikke noen her nå så jeg får ikke lest næringsinnholdet - karbohydrater m.m.
Takknemlig for svar.
Nja..jeg gikk ned 7 kg på Herbalife, men var en del karber i de, 30 pr 100 g, 15 pr shake mener jeg å huske. Det er jo en del. Men om du feks bytter ut en middag med en shake i ny og ne som du sier, ville jeg ikke sagt noe på det.
Jeg tror jeg kuttet det ut fordi jeg syntes det var for dyrt og mannen brukte det som godteri. :p Og at næringen en får i seg bør være mat, og ikke pulver, for å sitere et klokt hode her inne.
Ja sant det. Men avogtil synnes jeg at det er greit til frokost eller kvelds. Dropper aldri middag :p. Og ja enig m mannen din at de bare er bare mums :D. Og det er vel bedre enn å spise sjokolade og karameller... eller....
Det er kun du selv som bestemmer om du vil kombinere shake og lavkarbo. Men på et så fantastisk kosthold som lavkarbo er så ser jeg ikke helt poenget. Hvis du er ute etter sjokoladen så finnes det vel bedre alternativer. Og lavkarbo kostholdet består jo av så god mat at en shake ikke er nødvendig. Men som sagt ønsker du det så må du jo for all del bare kombinere. :)
Som sagt her så bør næringen man inntar komme fra skikkelig mat og ikke shake'er.
Har du mye du skal ned? Hvis det er det som er målet da:D.
Men bruker du barene til frokost? :eek: Kan du ikke finne deg noe deilig pålegg å hive i deg da, som varer til du får lyst på lunsj?
Forresten; du kan sikkert lage deg dine egne shaker vil jeg tro. Hva med å prøve kokosmelk, fløte og kako feks? Jeg har hatt lyst til å prøve noe slikt, digger sjokolademilkshake nemlig ;)
Jeg skal ned 8 kg til.
Har brukt shake før som erstatning for lunsj og kvelds.
Ja kan lage shake selv det vet jeg. Men det er så lett å ha med seg på jobb som niste.
Barene bruker jeg å ta en bit av når jeg får lyst på litt søtt. I forbindelse med mensen.
De får du i alle dagligvarebutikker nå tror jeg i hylla for helsekost. Atkins decandense er supergod. (Mørk sjokolade.) Men du bør spise en halv om gangen for å unngå magetrøbbel. Når jeg spiste en hel to dager på rad ble magen min i opprør.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.