nypålavkarb sa for siden:
Noen som har prøvd noe derfra?
Kikker på det nå å det var jo egentlig ganske billig, og greit å ha i hus når man er sjesken.
Noen som har prøvd noe derfra?
Kikker på det nå å det var jo egentlig ganske billig, og greit å ha i hus når man er sjesken.
Idarull sa for siden:
Ja jeg har prøvd Reese's cups, hershey's og russel stover sine. Blir ekstremt dårlig i magen av de!
Ueland sa for siden:
Atkins bars er jo en klassiker, de har flere gode :)
godt å vite da...
kjøpte noen drops, og noen karamell ting, får hvertfall teste ut å se tenker jeg..
syns det var litt dyr porto på barene, over 50 kr :confused:
men er det billig med 5 for rett under 100 kr?:confused:
også lurer jeg på hvor mye de stiksa som tester ketose koster på apoteket her i norge?
Ueland sa for siden:
Priser fra Meny her i Norge:
-Ketostix (jepp, Meny har det i allergi/glutenfri-avdelingen): 50-60ish
Prisene på atkins-barer varierer veldig, men det samme gjelder eBay. Noen har gratis frakt, andre ikke.
jeg klarer bare bruke ebay.no jeg :rolleyes: og der koster en 17 kr og frakten 58:(
men får skjekke ut meny da, og se om jeg liker de først og fremst hehe
Albertina sa for siden:
Kjøpte ketostix i dag, 54,50 på apoteket. Finnes mye snacks man kan lage selv og da! Har aldri kjøpt lavkarbo sjokolade hverken på ebay eller i butikken! :p
ThereseA sa for siden:
atkins barer +++ får du kjøpt billig på [url]www.iherb.com[/url]
Idarull sa for siden:
vil egentlig å anbefale å lage godis selv, mest mulig. man kan lage enkle, gode barer og enkel sjokolade som smaker himmelsk. det finnes masse oppskrifter der ute! google it! :D
tror nesten jeg skal prøve å lage selv til helgen jeg :D
Jabba sa for siden:
Portoen på iHerb er veldig lav - bare $4! Og barene koster vel ca $7-$10 for en 5-pk!
Idarull sa for siden:
Jeg har noen oppskrifter, men de er på engelsk. Så vet ikke om du vil ha de? Jeg orker ikke oversette...
klarer desverre ikke engelsk, såvidt jeg forstår iherb :o
men takk dor at dere er så snille og hjelper meg alle sammen :)
En ting til, ricola drops har 97 karb pr 100 gr, der 96 er sukkeralkoholer, betyr det at det går ann og spise disse?eller ikke?.:o
Har aldri lært meg disse sukkeralkoholene helt, husker ikke om de er bra eller dårlig..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.