Hei!
Jeg er et gammelt medlem, men aldri vært aktiv her inne. For 14 dager siden bestemte jeg meg for å prøve. Jeg har kjøpt to bøker av Dr. Hexeberg, og syntes hun virker som en dyktig dame :)
På disse 14 dagene har jeg klart å ta av 5,5 kg. Det er super bra!!
Jeg er ikke så flink til å variere i kosten ennå, aldri vært glad i å lage masse mat, og sikkert derfor det ble mye enkle løsninger på brød, pasta og andre karbo bomber.
Jeg var i helsekostbutikk å kjøpte kakao og kakaosmør for å prøve og lage det, men fytti katta som det smakte! Ble super skuffet rett og slett, og i kveld har jeg skikkelig lyst på noe "godt", men han ikke ingridienser til å lage noe.
Hvor handler dere varer til å bake brød, kaker etc? Er det lurt å handle fra utlandet? Jeg kjøpte 7 enheter hos helsekost, og betalte nesten 800 kr, dette var dyrt!
Hei på deg, grattis med vekta og lykke til videre!! :heia:
jeg bruker ikke handle så ofte på helsekosten, det jeg har varer en stund. Som, Jbk, sukrin, vaniljepulver, mandelmel, kakao og cocosa. Til lavkarbobrød ol handles det som trengs i butikken:)
Hei Cirkameg; velkommen og gratulerer med en så fin start! Jeg handler heller ikke på helsekosten så ofte; så det du har kjøpt varer nok lenge. Alt annet vi bruker er jo å få på vanlige butikker. Jeg baker proteinbrød (masse oppskrifter både på blogger og i forumet) som ligger i fryseren hvis jeg ikke gidder å lage annen mat. Av kaker går det i lapper eller muffins, det holder i massevis og er mest bare i tilfelle uventet besøk dukker opp. Søtlysten forsvinner når du er godt i gang; bare vent:D
Lykke til videre!
WOW!! Du gjør helt sikkert noe riktig ja! Kanskje du kan legge ut noen ord om hva du gjør, spiser, ikke gjør, ikke spiser osv slik at andre kan dra nytte av din erfaring? Hvor mye du tenker å gå ned; evt startvekt og gjerne alder gjør det lettere å trekke ut det som er relevant. Uansett om du gjør dette eller ikke, så ønsker jeg deg lykke til videre!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.