< Tilbake til oversikten

Kan man plutselig gå opp 1/2 kg?

Suann sa for siden:

Da har jeg gått jevnt og trutt ned 200 - 300 gr hver dag. På en uke hadde jeg gått ned 1,7 kg. :)

• men så i dag hadde jeg gått opp 500 gram fra i går. Hvordan er det mulig :eek:. Litt demotiverende. Spiste og drakk ikke annerledes igår enn de andre dagene. Ikke mer eller mindre bevegelse/mosjon heller.

Rikkem0r sa for siden:

Eggløsning eller mensen rundt hjørnet er det første som slår meg?=)

nellie sa for siden:

Du kan ikke plutselig legge på deg 500 gram fett. Men vann går helt fint:)

Suann sa for siden:

:rolleyes: hm ja satser på det :D

Suann sa for siden:

Eggløsning kanskje? Vet ikke. Har begynt med overgangsfasen så den er litt lite pålitelig kan man si.
Men takk for trøsten ;)

smgj sa for siden:

Jeg gikk opp 2 kg i går... Altså. Normalen min er ca +1 kg fra morgen til kveld og så -1 kg over natt&dotur.

Men i går ble det altså +2 på dagen. Hva hadde jeg gjort annerledes enn en "normaldag"? Jo, jeg hadde gått en halvannen time lang tur (har vært skikkelig lat lenge) og det ble sein middag (helt ok middag, men altså servert 19:30 i stedet for 17:30) og det ble 2,5 glass vin til maten. Jeg drakk også en god del vann.

Så for meg ble det en ekstra kilo bare i går. Jeg så det godt på anklene at jeg hadde sokkestrikk-merker langt over normalen. Og hadde jeg ikke vært heldig med at vannet slapp i natt og jeg hadde unormalt stort vannslipp så hadde jeg nok bruk 1-2 dager til å gå tilbake. Ja, eggløsning og 2-dager før tante Rød virker også som vannmagneter.

Suann sa for siden:

Uff ja! denne tante Rød er en plage!

Newstart sa for siden:

Det er nok mest sannsynlig vann. Men det at du går ned 200-300 g pr dag vil nok før eller siden ta slutt og at det kanskje begynner å gå en smule saktere. Da vil du nok oppleve at du vil gå opp litt sånn innimellom men på ukesbasis så går du ned likevel. :)

Stå på:D

Suann sa for siden:

Takk det skal jeg ! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.