Jeg har lest litt i trådene her, og fikk plutselig inntrykk av at lavkarbo ikke funker for de som ikke har en del å ta av..
Jeg er 170 og veier 65 kg og vil gjerne ned minst 5 kg. For 6 måneder siden veide jeg 55 kg og har lagt på meg endel i det siste. Jeg føler jo at jeg godt kunne tatt av de kiloene igjen, men er ikke den tykkeste nå heller. Er det egentlig slik at lavkarbo ikke vil funke på meg, og at jeg må finne på en annen slanke metode?
Lavkarbo er ikke en slankekur, det er en livstil. Jeg har ikke gått ned noe i hele åre, men det er ulike årsaker til det da, men jeg trives alikevel best på generel lavkarbo. Jeg spiser ikke brød, og minimalt med grønnsaker som vokser under baken. Men nå i sommer har jeg koste meg med litt søtt, og poteter, og null trening, så derfor har vekta stått bom. Men jeg har lært masse om forholde mitt til mat, og tenkt mye på hva og hvorfor jeg putter ting i munnen. Jeg føler meg mye mer vel på lavkarbo pga gjevnt blodsukker. Skal starte opp for fult når vi kommer inn i vanlige hverdagstralter igjen, håpet er å ta av 15-20 kg innen neste sommer- da har jeg goood tid. Men vikstigst av alt, er en sund kropp
Lavkarbo er foresten vektregulerenede, spiser en lavkarbo stabilisrer kroppen seg på normal vekta di, og blir det- er det ikke herlig vel :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.