Pebbles82 sa for siden:
lurer på om jeg spiser nok av ting jeg skal spise?
Idag, fra diett.no
Energi 1608 [RIGHT]Basert på ditt ADI[/RIGHT]
Fett 124g Mettede fettsyrer 29.9g Flerumettede fettsyrer 8.04g Enumettede fettsyrer 32.9g Kolesterol 611mg Natrium 1045mg 70% Karbohydrat 16.3g 13% Kostfiber 13.9g 56% Sukkerartet g Protein 99.9g 217%
matvarene for idag har vært:
frokost: 2 bløtkokte egg med smør og en fiberike knekkebrød + kopp kaffe med h-melk
lunch: en nakkekotellett med 100g kokt rosenkål (bakt i ovn)
middag: stor hamburger kjøtt (full kjøtt) den var på ca 250g tok på et par slice greddeost oppå men jeg klart ikke å spise det opp, spiste nok 200g.
ved siden av hadde jeg 1/2 agurk - 5 til 6 cherrytomater - en halv avokado og saften av en sitron over grønnsakene, og spiste resten av sitronen.. (elsker sitron og lime)
jeg har også tilsammen (inkl. frokost) drukket 3 kopper med espresso og kremfløte. og 2x0.7 L vann a la olden flaske.
Spiser jeg for mye fett eller er det ok?
Litt andre opplysninger:
er 90 kg og 161cm og vil ned ihvertfall 30kg
det her er dag 5 av ketolysekuren men har ennå ikke kjøpt meg boka og diverse tabletter.. aner ikke om jeg er i ketose.. men har spist ganske likt det som står lenger oppe hver dag nå.. har ikke merket noe vektendring.. men holder på å få mensen og jeg får alltid mye vann i kroppen på den tiden og legger på meg 2-3 kg... i tillegg til oppblåst mage, så det er ikke den beste tiden å se etter vektnedgang :p