< Tilbake til oversikten

det er noe jeg ikke forstår

tigerjenta sa for siden:

begynte på lavkarbo mandag, og har vært mega flink.. veide 85, 4 når jeg begynte, veide meg i dag, etter do besøk. veide nå 86,3 :(
jeg kommer til å klikke snart om vekten skal gå mere opp nå altså:(

Pruttilutt sa for siden:

Hei! Ikke fortvil, selv om det er frustrerende å se oppgang.
Hvor er du i syklusen? Enkelte kan gå opp flere kilo når den melder sin ankomst, men det forsvinner raskt etterpå. Drikker du nok vann?

nightly sa for siden:

Kan for lite vann føre til oppgang...? Den skjønte jeg ikke.. :o

Carisma sa for siden:

Jepp, samme prinsippet som spareblusss. Kroppen må vite at det er nok for å gi slipp.

tigerjenta sa for siden:

kansje der problemet ligger lite vann og alt for mye pepsi max.. må jeg kutte ut pepsi max helt? det klarer jeg ikke tror jeg :mad:

Pruttilutt sa for siden:

Da må du nok avvenne deg sakte men sikkert. Flere vår vektstopp/oppgang pga. søtningsstoffer, deriblant sukkerfri brus. Noen kropper er så følsomme at de tolker søtningsstoffer som sukker, i alle fall slik jeg har forstått det.

Drikk masse vann. Vann inn= vann ut, masse vann ut.

Kitt sa for siden:

For noen er det løsningen å kutte ut kunstig søtning, men langt fra all emå gå så drastisk til verks. Er det varmt der du bor, hvor er du i mens- syklus, har du spist salt mat, trent mer enn vanlig, kommer du rett fra en annen slankekur............
Mange grunner til at vekten går litt opp i stede for ned!

Carisma sa for siden:

Du kan begynne med å drikke to glass vann for hvert glass Pepsi Max, så får du hvertfall mer vann enn brus.

tigerjenta sa for siden:

varmt her ja, kommer også akkuratt fra en uke i nordafrika. syklusen vet jeg ikke da jeg venter på at en p sprøyte skal ut av kroppen, ca 20 aug er den ute. kan jo være den? jeg drakk max daglig når jeg gikk ned de 40, så tror ikk det er den, men er jo noen år siden jeg gikk ned de n¨å. er ikke flink til å drikke vann, må bli mye bedre til det. har jo jo slanket meg i hele sommer, litt noka, litt vanlig mat igjen, så gitt litt faen igjen, så kan jo hende kroppen er veldig forvirret ja:rolleyes:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.