Nå på sommeren hvor det er veldig varmt, så mister jeg matlysten min.
Det går jo greit for meg siden jeg da ikke er sulten, men får jo da i meg ALT for lite mat. I går spiste jeg to små pølser hele dagen, dagen før der spiste jeg en squash.
Jeg ser jo selv at dette er altfor lite, men det eneste som frister å spise er frukt og saftis !
Jeg har det samme problemet som deg i varmen, og spesielt fet mat er lite fristende. Men null stress å spise lite noen dager. Lettere salater med kylling eller tunfisk utpå kvelden er ofte det eneste jeg spiser noen dager når det er plagsomt varmt. Og så kan det bli endel Fun Light i løpet av dagen, da. Det går også an å lage saftis av sukkerfri saft.
Sliter litt med dette på varme dager også. Tar meg en kopp te m/cocosa for fettet sin del. Litt bringebær/blåbær/jordbær med fløte er godt.. særlig hvis du har frosne bær og kjører dette i blenderen. Blir nesten softis :) Tror det er viktig å få i seg nok fett i varmen + drikke mye vann.
Takk for tips! Spesielt det med bær og fløte i blender hørtes veldig godt ut nå!
Og saftis med fun light for den saks skyld. det har jeg ikke tenkt på.
grapefrukt med sukrin, eller rabarbra med sukrin. salatgrønnsaker med litt olivenolje bare og feta-ost
reker
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.