hvor kan jeg få tak i det??? er det noen som vet blir jeg veldig gla for svar...
En anna sak jeg lurer på er hvor lang tid tar det før jeg går ned i vekt?
min mor å jeg startet på kuren den 01.04.05 men ingen av oss har gått ned i kg,klærne har blitt noe større men ikke mye,vi følger kuren til punkt og prikke men tar ikke ketotablettene men andre vitaminer å mineraler..
'Jeg har en hormonsykdom,som har gjordt at jeg har gått opp endel å det er disse kg jeg veldig gjerne vil bli kvitt,kan dette ha noe å si siden jeg ikke går ned i kg??
Blir veldig gla for svar..
¨'mvh Sunny
Hei Sunny!:)
Soyaprotein får du kjøpt i helsekostbutikkene. Dersom du ikke har noen slik butikk i nærheten, vil det snart bli mulig å få kjøpt det på www.ketolyse.no Det kommer antakelig der i denne eller neste uke, vil jeg tro.
Anbefaler deg også å ta en titt i forumet der. Der er masse flott informasjon og du kan bl.a. stille spørsmål direkte til Torkil.
Selv om dere ikke har gått ned i kilo har dere jo tatt av siden klærne blir løsere. Bare ikke gi opp, er dere i ketose,- kommer resultatet etter hvert!:)
[quote=komkari]Hei Sunny!:)
Soyaprotein får du kjøpt i helsekostbutikkene. Dersom du ikke har noen slik butikk i nærheten, vil det snart bli mulig å få kjøpt det på www.ketolyse.no Det kommer antakelig
Til Informasjon - det er der NÅ.
Vennlig Hilsen
Torkil Andersen
Hei takker for svar:) Iløpet av en vanlig dag spiser jeg en omelett til frokost,saltat til lunsj,kjøtt el fisk til middagen og eggehakk med laks til kvelds,men jeg drakk alltid masse c:confused:ola før,nå hr jeg gått over til cola light,å vann ca en 1/2 til 1 liter om dagen,veldig uvant men mulig det er der problemet mitt ligger...
Takker for svaret,jeg fant endelig en helsekost som selger dette produktet her i byen så det var bra:)
[quote=Torkil]
komkari sa:
Hei Sunny!:)
Soyaprotein får du kjøpt i helsekostbutikkene. Dersom du ikke har noen slik butikk i nærheten, vil det snart bli mulig å få kjøpt det på www.ketolyse.no Det kommer antakelig
Til Informasjon - det er der NÅ.
Vennlig Hilsen
Torkil Andersen
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.