< Tilbake til oversikten

soyaprotein??

sunny sa for siden:

hvor kan jeg få tak i det??? er det noen som vet blir jeg veldig gla for svar...

En anna sak jeg lurer på er hvor lang tid tar det før jeg går ned i vekt?
min mor å jeg startet på kuren den 01.04.05 men ingen av oss har gått ned i kg,klærne har blitt noe større men ikke mye,vi følger kuren til punkt og prikke men tar ikke ketotablettene men andre vitaminer å mineraler..
'Jeg har en hormonsykdom,som har gjordt at jeg har gått opp endel å det er disse kg jeg veldig gjerne vil bli kvitt,kan dette ha noe å si siden jeg ikke går ned i kg??
Blir veldig gla for svar..
¨'mvh Sunny

Aline sa for siden:

forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=80
titt litt på dette forumet :)

det er veldig forskjellig hvor fort det går. og noen reagerer på f.eks kunstig søtningsmidler. og det kan stoppe vektnedgangen.

er ikke sikkert det er grunnen for dere.
hva spiser du iløpet av en vanlig dag?

:klem:

Gamla sa for siden:

Hei Sunny!:)
Soyaprotein får du kjøpt i helsekostbutikkene. Dersom du ikke har noen slik butikk i nærheten, vil det snart bli mulig å få kjøpt det på www.ketolyse.no Det kommer antakelig der i denne eller neste uke, vil jeg tro.
Anbefaler deg også å ta en titt i forumet der. Der er masse flott informasjon og du kan bl.a. stille spørsmål direkte til Torkil.
Selv om dere ikke har gått ned i kilo har dere jo tatt av siden klærne blir løsere. Bare ikke gi opp, er dere i ketose,- kommer resultatet etter hvert!:)

Torkil sa for siden:

[quote=komkari]Hei Sunny!:)
Soyaprotein får du kjøpt i helsekostbutikkene. Dersom du ikke har noen slik butikk i nærheten, vil det snart bli mulig å få kjøpt det på www.ketolyse.no Det kommer antakelig

Til Informasjon - det er der NÅ.
Vennlig Hilsen
Torkil Andersen

sunny sa for siden:

Hei takker for svar:) Iløpet av en vanlig dag spiser jeg en omelett til frokost,saltat til lunsj,kjøtt el fisk til middagen og eggehakk med laks til kvelds,men jeg drakk alltid masse c:confused:ola før,nå hr jeg gått over til cola light,å vann ca en 1/2 til 1 liter om dagen,veldig uvant men mulig det er der problemet mitt ligger...

sunny sa for siden:

Takker for svaret,jeg fant endelig en helsekost som selger dette produktet her i byen så det var bra:)

[quote=Torkil]

sunny sa for siden:

takker for alle svarene jeg fikk:) mvh sunny

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.