< Tilbake til oversikten

Fast tilbud

ThereseA sa for siden:

Tenkte kanskje vi kunne ha en tråd hvor folk kan legge inn tilbud de finner på butikken som varer over lengre tid.

Feks: på ICAmaxi har de fast lavpris på 18*2 egg til 60kr.

Yrla sa for siden:

God ide.

Det er billigere enn first price eggene til kiwi det jo!

På spar og kiwi har de frossede kyllingfileter i fryseren i en hvit pose med orange skrift fra first price. Billigste kyllingen du får tak i tror jeg.

ThereseA sa for siden:

Frossene bær er mye billigere på rema1000 enn på kiwi. Rema1000 ligger på ca 20kr posen, mens på kiwi er det oppi 26kr

kennygirl sa for siden:

Bunnpris har fast mandagstilbud på laks - 4 laksefileter uten skinn og ben til 29,-

lucifine sa for siden:

Coop har 3 for 69,- (kylling, svinefilet, skinke, ost+++)
Obs har egg på tibud denne uken (29 for et stort brett med egg fra prior)

Carisma sa for siden:

Meny har ferske laksefileter til 14,90 pr stykk (125g).

Regret sa for siden:

Prix har kjøpe en vare, få med en annen på kjøpet, hvor de bytter på hvilke varer det gjelder.

TigerTove sa for siden:

I butikken "min" har de alltid en tilbuds-krok med nedprisa varer, for oss som finner på å spise det andre kaller middag 3-4 ganger om dagen er det ikke noe problem med datomerking.

Regret sa for siden:

Rema har 300g strimlet svinekjøtt til 17kr
De har også kjøttdeig billig, men jeg husker ikke akkurat pris.

ThereseA sa for siden:

Kjøttdeigen på rema ligger akkurat nå på 33kr for 500gram.

Regret sa for siden:

mener de hadde et ganske godt tilbud på 300g? eller kanskje 400g? 500g har vel kostet rundt 33 ganske lenge den også og det er forsåvidt ganske billig også i forhold til andre plasser.

ThereseA sa for siden:

Kjøttdeigen har vært nede på 28kr for 500g der. Vi har alltid bare handla 500g for det har alltid vært billigst.
Synes ikke det er så billigt andre steder jeg, ligger jo på melllom 45-55kr for 500g

Jabba sa for siden:

Det er billig!!! På REMA ligger vel en slik pakke på 69.-

Euphita sa for siden:

Bunnpris har 750g kjøttdeig til 51,90. Fast pris.
Og Norwegia iallefall, er mye billigere på Bunnpris enn hos både Coop og Ica.

marjusen sa for siden:

Den 300 grams kjøttdeigen påmrema1000 er faktisk billigere enn 500 gramsen pr kilo

Gla'laksen sa for siden:

Smart Club har ofte gode tilbud på hel laks og ørret. Man må jo selv dele den eller filetere den (hva man foretrekker), men prisen er verdt jobben:)

David sa for siden:

Vi kjøper kjøttdeig på kiwi. 450 gr til 22 kr, frossen, fra Slakteren.

Señora sa for siden:

Benytt Obs! sine tilbud på kjøtt og andre varer, men handle resten på Rema.

Ofte har forskjellige butikker datosalg på diverse kjøttvarer, har du fryser er ikke datoen noe problem.

littleme sa for siden:

[url]www.hverdagskupp.no[/url] er kjekk for å følge med tilbudene :)

Kanutten sa for siden:

Jeg sjekker alle butikkene på nettet hver søndag for å se hvor jeg kan gjøre gode kjøp kommende uke. :ja:

silje21 sa for siden:

Bunnpris har faste tilbud hver hverdag :
Mandag Laks, som nevnt over. 29kr
Tirsdag: Kjøttpølse 840 gr 19 kr (kanskje ikke Heeelt lavkarbo da men)
Onsdag SVINEKJØTT (NAM NAM) 300gr tror jeg for 19 kr
Torsdag Kyllinglår (600gr??) 29kr (veldig usikker på hvor mange gram det er, sry)
Fredag Kjøttdeig til 19kr.
Og du kan kjøpe til lageret er tomt, hvis det er til hushold.

Regret sa for siden:

Rema har 'ny' type kjøttdeig nå. 700g for ca 45 kr, merket med rema 1000, men jeg aner at det er Landlord :p

marjusen sa for siden:

Tipper det er Nordfjord ;)

Regret sa for siden:

Det stemmer bedre ja! :) Men det står fortsatt rema 1000 på pakken. Når du sier det så husker jeg at det sto Nordfjord på lappen under kjøledisken.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.