Jeg begynte på lavkarbo den 3. Juli 2011 og i dag (27. Juli 2011) har jeg til sammen gått ned 10 kilo. Det er 24 dager siden jeg begynte. Hadde to ukers kick-start der jgeg skulle i ketose, men da jobbet jeg også med krevende fysisk arbeid i 3 uker, begynte på jobben samme dag som jeg begynte med lavkarbo. Jobber ikke mer nå, men går fortsatt fort ned, selv etter at jeg skeide ut på forrige lørdag! Går dette for fort og hvordan får jeg roet det ned? Spiser meg ordentlig mett til hvert måltid, spiser 4 ganger om dagen!
Nå er jeg ganske nye her selv, men jeg har jo lest en del.
Hva er utgangsvekta di?
Det er mange som går ned VELDIG mye den første tiden, også roer det seg litt ned. Men det igjen ser ut til å ha sammenheng med hvor mye overvektig man er
Håper noen andre eventuelt kan gi deg enda bedre svar, men jeg har hørt at flere har opplevd det slik uten at det er et problem!
Sier som forrige taler at det jo kommer helt an på utgangsvekt, BMI, etc. I tillegg spiller det jo stor rolle at du føler deg bra, ikke slapp og svimmel feks, at du spiser nok (legger du inn det du spiser noe sted feks?) etc etc.
10kg på 3 uker er en del, men ikke veldig mye om du har en del å ta av! En del er jo vann også!:p
Uansett, bra jobbet!:heia:
Jeg begynte på 97 kg, men jeg er 180 høy også. Det så ikke ut som om jeg veide neste 100 kg, ingen av de jeg kjente trodde på det, men det var det vekta sa. så kan godt hende jeg hadde mye vann i meg. hadde et relativt usunt kosthold også!
Jeg tipper du hadde en del vann å kvitte deg med. Om du føler deg bra, får spist det du trenger og slikt, skal det ikke være noen fare jeg kan skjønne hva skulle være. Det bremses nok snart av seg selv.Om du om syv dager har gått ned mange kg siden dags dato ville jeg begynt å lure veldig.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.