Jeg har drevet med LCHF i ca 2 mnd, begynte rolig men er nå "fullblods" lavkarboer.
En ting jeg sliter med er stygg hud! Jeg har blitt fryktelig tørr og nuppete i ansiktet, i tillegg har jeg plutselig fått kviser?! Jeg spiser nok fett prosentvis, forsøkte å øke med mer cocosa, men ingen forskjell. Er det oen som kjenner til dette? Hører mange har fått fin hud etter LCHF, men ikke jeg...
Og en ting til. Har forsøkt å registrere maten jeg spiser på diett.no, og der ser jeg at jeg til stadighet får i meg for lite mineraler. Tar allerede magnesiumtilskudd pga urolige ben, men finnes det er bedre mer naturlig måte å få i seg mineralene? Forlslag til matvarer?:)
Takk for gode svar! Har startet å ta tran, og skal skjerpe meg med det vannet. Har brukt en kren fra Cliniqe: anti-redness i ca 6 mnd, har forsøkt å smøre aloevera gele på de såreste områdene om natten. Håper det går over. Heldigvis har jeg fått litt farge, så det synes ikke såå godt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.