Megvel sa for siden:
Det er viktig å måle både vekt OG med målebånd. Det er ikke uvanlig at vekta går i platå samtidig som kroppen omjusterer seg og man krymper. Stå på!
Megvel sa for siden:
Det er viktig å måle både vekt OG med målebånd. Det er ikke uvanlig at vekta går i platå samtidig som kroppen omjusterer seg og man krymper. Stå på!
Rin sa for siden:
Dette er et godt råd. :) Jeg har ikke målt meg gjennom prosessen selv, men hatt en "målebukse" å kontrollere med - samt at jeg kjenner forskjellen på klærne jeg går med til vanlig, da.
Megvel sa for siden:
Ja, ønskebuksa er viktig! En for liten dongribukse som var så fin da du trodde du var overvektig... (og det var man ikke...nå vil man tilbake dit!)
Bønna200 sa for siden:
Jeg har faktisk i dag tenkt til å kjøpe en bukse i str under det jeg bruker i dag. Da ser jeg hvor trang dn er og ser dermed også målene jeg har gått ned når jeg kommer meg inn i den:D
For når jeg begynner å måle meg blir jeg så besatt, at må måle hele tiden:p
Rin sa for siden:
Det kan godt hende man oppdager det jeg har oppdaget - at kroppen rett og slett blir mye finere formet på LCHF, så man kan passe målbuksa selv om man veier mer enn man gjorde sist gang. :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.