Suann sa for siden:
Er det noen som har erfaring med Celluloss fra Herbalife?
Feks i forbindelse med Lavkarbo?
Suann sa for siden:
Er det noen som har erfaring med Celluloss fra Herbalife?
Feks i forbindelse med Lavkarbo?
Kitt sa for siden:
Går ut i fra at det er denne du mener?
Nå skal man vel ikke dytte i seg jern uten å ha tatt blodprøver først. Man kan faktisk få for mye, særlig om man har et kosthold med mye kjøtt etc i tillegg. Det står også at man skal ta en tbl 3 ganger om dagen. Magnesium er muskelavslappende og søvndyssende og bør således kun tas om kvelden.
Har du sjekket ut ketolysetabl? De er laget for ketogent/lavkarbo kosthold!
Suann sa for siden:
Det er denne:
www.dinherbashop.no/cell-u-loss-activator-92/urtetabletter-cell-u-loss-347.html
Bruker den i håp om at den vil fjerne cellulittene :o
Kitt sa for siden:
Samme som jeg prøvde å linke til!:p
Ser du at det står " sammen med et tilstrekkelig daglig inntak av væske" ?
Du kan gjøre det billigere for deg selv og bare passe på å få i deg nok væske!;)
Suann sa for siden:
Ja ja! Nå har nå jeg kjøpt disse tablettene og siden de ikke gjør noen skade så får jeg bare fortsette til boksen er tom og "gå på bare vann" da.
:p
Kitt sa for siden:
Sånt skjer!;)
Om du blir sliten, slapp og får diare, kan det være magnsiumen du skal ta 3 ganger om dagen som er problemet i hvert fall!:eek: bekymret sykepleier
Suann sa for siden:
Er litt svimmel og slapp ja?
Men er det ikke bra å ta magnesium på en lavkarbokur da? (spør en litt "teit" nybegynner)
Kitt sa for siden:
Joda, magnesium er veldig bra:), men bør tas om kvelden for å motvirke muskelkramper om natten!
Det virker muskelavslappende og søvndyssende og passer liksom ikke til å ta 3 ganger om dagen.
Svimmel og slapp er vanlig på lavkarbo i oppstartfasen, men da hjelper det i hvert fall ikke å ta kosttilskudd osm gjør det enda verre! :eek:
Suann sa for siden:
Så det er derfor jeg hadde leggkrampe her en natt :rolleyes:
Kan ikke huske sist jeg hadde det!
Vet du hvor mye magnesium en skal ta da?
Kitt sa for siden:
Maks døgndose ligger på 600mg! Ikke noe problem å ta det på kvelden. :)Bare vær oppmerksom på at det kan gi diare!:eek:
Står det på boksen hvor mye det er av hver stoff?
Suann sa for siden:
Burde jeg ta de tre tabelettene på kvelden kanskje :rolleyes: eller tenkte du generelt på en magnesiumtablett?
Kitt sa for siden:
Vet jo ikke hvor mye som er i de tablettene du har!
Mine inneholder 300mg pr tablett og jeg pleier å ta 2 hver kveld. Vet ikke om de du har gjør jobben sin om du tar alle om kveld. Inneholder jo så mye annet enn magnesium også!
Suann sa for siden:
Skal gå å sjekke nå......
Suann sa for siden:
Pr døgndose. Dvs 3 tabl
Energi 29,1
6,93 kcal
Protein 0,09g
Karbohydr 1,15g
Fett 0,21g
Vitamin C 60mg
kalsium 300mg
Magnesium 150 mg
Jern 13,5 mg
Suann sa for siden:
Tar også en multivitamintablett som dagsdose magnesium er 165 mg.
Jeg ser at en skal t a 3 av disse men jeg har bare tatt 1. Så da blir det 165:3
Kitt sa for siden:
Du kan i hvert fall uten problemer ta 300mg ekstra magnsium om kvelden om du merker tendenser til kramper!
Suann sa for siden:
Takk for gode råd snille du! Klem
Kitt sa for siden:
Bare hyggelig!:klem:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.