Hei alle samme ¨
Jeg går på loette p-pillen. Og er mildt sagt bekymret. Jeg har till opg med tenkt på eggestokk kreft. Jeg blør hele tiden. Og jeg mener vær dag litt ikke mye men det er alltid blodig utflod. Etter sex blør jeg veldig mye som en virkelig sterk mens er dette vanlig? Burde jeg bytte p-pille merke? Eller dette noe jeg burde oppsøke lege for?
Det er sånn det står skjer som bivirkning; plettvis blødning. Sinnsykt irriterende selvsagt. Drit i de pillene om det ikke gir seg. Sjekk om det er forbigående eller ikke. Det står sikkert på vedlegget i pakka om dette kun skal skje i førsten.
Har du ikke vært slik før du begynte på pillen? Hvor lenge har du gått på pillen
Jeg var også sånn, men hos meg var det PCOSen som forårsaket det. Det hopet seg opp med blod i livmoren siden jeg aldri fikk eggløsning, og dermed gikk jeg og småblødde hele tiden. Under samleie fosset det, en skikkelig turnoff, kan man si...
Lykke til, håper du finner raskt ut av hva dette er.
Du må søke litt om lavkarbo og mensen rundt om kring på forumet...vi er nemmelig flere som har det sånn:rolleyes: Lavkarbo=hormonell balanse=mensebaluba!! To måneder med mens på meg nå, og jeg går på minipille. Vanligvis ville jeg ikke hatt mensen i det hele tatt...
Krysser fingrene for at det går seg til når kostholdet går seg til:o
Seriøst????? 2 mpneder med mens??????? er grundig bekymret altså..
fikk mensen 3 dager før den skulle komme (og den har alltid kommet på riktig tidspunkt før) og i tillegg har jeg blødd veldig mye 3 dager på rad.. og det har heller aldri vært tilfelle... blør alltid veldig mye første natta og moderat til mild blødning de resterende dagene.. men nå ser jeg en klar endring i mengde og mønster. åh gud.. tenk om det ikke gir seg og jeg blør helt til neste år...
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
Ser det er flere enn meg som har problemer med mensen.. Jeg er på min 6. uke nå tror jeg, og er mektig lei.. Men om det blir å stabilisere seg etterhvert så er det jo bare å vente litt til da! Må vel bare ha tålodighet :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.