Har du lyst til å dele ett bilde fra ditt liv?
det jan være ett bilde av trappa di med noen blomster, en plante du har inne, ett fint bilde du har på veggen, en utsikt, veien du går på når du går hjemmefra, en råtten vegg, og alt annet du måtte komme på.
Jeg vil ikke snike og "finne ut hvem du er" men en pitteliten bit av deres liv, din hobby, ditt hjertebarn, din rotekrok, din shampoo, din stol, din data, ditt bord eller lommebok :lol:
En enkel liten sak som likevel betyr noe for deg. Og det er selvsagt lov å legge inn nye bilder så ofte man vil. Hver gang det dukker opp noe bra!
Og ja, det kan være både nye og gamle bilder!
Jeg begynner med dette bildet:
Min aller første tur på dressin, her driver de som kan dette å klargjøre alt, jeg trodde det skulle bli en enkel tur, men jeg likte ikke de lange tunellene og ikke kulden i dem. (gammelt bilde)
Men, bortsett fra det hadde vi en kjempeflott tur! Dette kan oppleves om man er i Flekkefjord. Har ingen link men jeg tror man finner det på flekkefjordsbanens venner eller noe sånnt :p
Kul ide Lava....
Jeg vil gjerne dele.......dette er bildet av min sønn som holder på to papegøye-babyer. Vi har et par Venezuela Amazon papegøyer som la egg i fjor. Vi fikk frem to unger og det var fantastisk moro å følge dem fra egg til nyklekt unge til de var blitt så store at vi kunne ta dem med inn i huset vårt og kose med dem og gi dem frø.....Synes også det var kjekt at guttene våre fikk være med på denne prosessen - godt å se at de kunne interessere seg for andre ting enn data og TV..
ja det var ganske moro å se på :lol: Han var aldri aggresiv, men litt lei og forvirret om hun klarte ta en av lekene, og han samlet til slutt alle under seg! :lol:
Vi har nesten 20 stk, men bare en 6-7 går løse, det smyger seg gjennom et hull rakkerne.:o høner er flotte dyr, med flotte personligheter, har en 3-4 stk som ligger på egg for tiden, så det er et lurveleven i hønsehuset for tiden. høner er skikkelig SURE når de ligger klukk skal jeg si deg.:D
Tenkte på og legge inn bilde her senere :) Bare lurer på hvordan man legger til et bilde så man slipper å klikke på det for å si det sånn. Man ser liksom bildet uten å gå videre med en link. Eksempel det første bildet :) Håper dere skjønner hva jeg mener :)
For å legge bilder inn direkte klikker du på den firkanten som er over her
hvor vi skriver. De små bildene er lagt inn som vedlegg og det er bare å klikke på dem så blir de større, og det er ingen link som tar deg bort fra siden her.
Jeg har ikke vært her inne på leenge (en måned eller noe), men titta innom i dag, og kom over denne tråden. Synes det var en sånn koselig idé, så jeg tok en titt blant bildene jeg har liggende på pc'en. Og jeg velger å starte med et skikkelig klisjébilde. Vrien er at bildet er tatt i Gaza. :)
Og nå fikk jeg skikkelig lyst til å begynne å ta bilder igjen. :eek:
Det vi hadde laget forskjellige lyder etter hvem i familiens som kom inn. Kunne skille oss på fottrinnene! Og katten sov oppi buret sammen med henne. :D
Å, stranda! Var det i kveld det var Melissa Horn? Skulle gjerne vært der! Men ser ut som lite folk?
Her er et minne fra Kreta sommeren 2009. Største gutten min som da var 10 måneder krabbet i lynfart ut på verandaen hver gang ¨partybåten¨ kjørte forbi. Der sto han og rocket det han var god for :D
For en fin tråd :love: Legger ved et bilde fra en trappetur jeg hadde idag etter en times sliiit med å klippe plenen, siden jeg har dårlig med bilder på nye mac'en min :snill:
Noen bilder fra meg.
En av de nye kaninene våre. Bikkja vår som svømmer i et vann og jeg og datteren min som plukker skjell på en strand ved Skagerak, forrige måned.
Her er vårt nye familiemedlem, Hugo, som flyttet inn hos oss på torsdag. Herligere gøye finner man ikke :D Helt tam og elsker kos, babler som en foss og mjauer og bjeffer hehe! Da har vi i alt 3 fugler i hus :p Tenkte jeg bare skulle dele denne fine fugelen med dere hihi
Dette var første møte med Magic Kingdom og det er et dyrebart minne som betyr masse for oss, og dit vil vi tilbake alle sammen, må bare vente litt til minste mann er blitt litt større :)
Trodde ikke det ville komme tomater på de to jeg har, de ble utsatt for et ganske hardt haglvær i mai, og i lang tid etterpå hang
de med hodet, hull i de små bladene som var på dem da, men de er tydeligvis hardføre for de har begge to reist seg.
Den andre er veldig lang! Skal plante om i større kasser i helga, tenkte jeg. :)
Smaksrapport kommer når de er klare!
Så fint bilde :love:
Flink :heia:
Flotte farger :)
:love: Og så søt med hunden da.
Utrolig kult!
Nommin
Fikk lyst til å kose marsvinet. Han så så myyyk og god ut
Flotte bilder
Så herlig. Vi hadde en blågul Ara, men han måtte omplasseres da vi fikk barn for han ble så fryktelig sjalu. Han har det veldig fint der han er nå.
Dit skal vi og når sønnen vår blir gammel nok :)
Syns det så litt kaldt ut, jeg :p
Nomnom!
tanteungen min skal feire navnedag i dag og jeg har laget regnbuegele som dessert til barna som kommer :) brukte hele dagen i går og sto opp 7 i dagtidlig for å få på plass de 2 siste lagene:rolleyes:
Jeg antar at du får opp bildene med den bildefremviseren på facebook? (svart bakgrunn). Om du kommer på den og så trykker f5 så vil den gamle viseren komme fram og da er det bare å høyreklikke og velger kopier bildeadresse. Så limer du inn her, med det bildeikonet som står over der du skriver (sett inn bilde, står det). Det hender at de blir litt store, men du får de inn i såfall :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.