< Tilbake til oversikten

Dele bilder fra vår lille hverdag?

Lava sa for siden:

Har du lyst til å dele ett bilde fra ditt liv?
det jan være ett bilde av trappa di med noen blomster, en plante du har inne, ett fint bilde du har på veggen, en utsikt, veien du går på når du går hjemmefra, en råtten vegg, og alt annet du måtte komme på.

Jeg vil ikke snike og "finne ut hvem du er" men en pitteliten bit av deres liv, din hobby, ditt hjertebarn, din rotekrok, din shampoo, din stol, din data, ditt bord eller lommebok :lol:

En enkel liten sak som likevel betyr noe for deg. Og det er selvsagt lov å legge inn nye bilder så ofte man vil. Hver gang det dukker opp noe bra!
Og ja, det kan være både nye og gamle bilder!

Jeg begynner med dette bildet:

Min aller første tur på dressin, her driver de som kan dette å klargjøre alt, jeg trodde det skulle bli en enkel tur, men jeg likte ikke de lange tunellene og ikke kulden i dem. (gammelt bilde)

Men, bortsett fra det hadde vi en kjempeflott tur! Dette kan oppleves om man er i Flekkefjord. Har ingen link men jeg tror man finner det på flekkefjordsbanens venner eller noe sånnt :p

Kom og del :heia:

Jabba sa for siden:

Kul ide Lava....
Jeg vil gjerne dele.......dette er bildet av min sønn som holder på to papegøye-babyer. Vi har et par Venezuela Amazon papegøyer som la egg i fjor. Vi fikk frem to unger og det var fantastisk moro å følge dem fra egg til nyklekt unge til de var blitt så store at vi kunne ta dem med inn i huset vårt og kose med dem og gi dem frø.....Synes også det var kjekt at guttene våre fikk være med på denne prosessen - godt å se at de kunne interessere seg for andre ting enn data og TV..

Lava sa for siden:

Ett bilde fra en tid tilbake, jeg passet en liten pike og hunden samlet lekene sine så hun ikke skulle ta dem :lol:

Passer godt på :p

Bøtt sa for siden:

Fantastisk Lava:lol:så skjønt:D

Lava sa for siden:

ja det var ganske moro å se på :lol: Han var aldri aggresiv, men litt lei og forvirret om hun klarte ta en av lekene, og han samlet til slutt alle under seg! :lol:

halkatlala sa for siden:

hunden min passer på tanteungen min :hearts:

halkatlala sa for siden:

datteren min med Bella 9 uker :love:

Lava sa for siden:

Så fine bilder, halkatlala! :heia:

halkatlala sa for siden:

takk :) du også- og for en skjønn hund du har :D
koselig tråd dette :)

Lava sa for siden:

takk! Min hund er en uoppdragen rakker, men vi elsker ham likevel! :lol:

Håper mange vil dele ett øyeblikk med oss! :heia:

(det behøver ikke være en hund..)

Engledans sa for siden:

Et lite hverdagsbilde.Slik ser det ut når hønene står på trappa og vil ha godbiter(de er desverre litt bortskjemte):o

Lava sa for siden:

Å så herlig! Jeg ønsker å ha høner hvis jeg får plass til det! :)

LilleFly sa for siden:

Tatt på tur ikveld.

Engledans sa for siden:

Åhhhhh.....nyyyyydelig vovse.

Engledans sa for siden:

Vi har nesten 20 stk, men bare en 6-7 går løse, det smyger seg gjennom et hull rakkerne.:o høner er flotte dyr, med flotte personligheter, har en 3-4 stk som ligger på egg for tiden, så det er et lurveleven i hønsehuset for tiden. høner er skikkelig SURE når de ligger klukk skal jeg si deg.:D

halkatlala sa for siden:

marsipankake søstra mi laget for en stund siden. jeg får visst ikke smake. sånn går det når man er på lavkarbo :rolleyes:

Julie sa for siden:

Genialt!!! :lol:

Engledans sa for siden:

:d:d:d

HenrikBooe sa for siden:

Hei!

Tenkte på og legge inn bilde her senere :) Bare lurer på hvordan man legger til et bilde så man slipper å klikke på det for å si det sånn. Man ser liksom bildet uten å gå videre med en link. Eksempel det første bildet :) Håper dere skjønner hva jeg mener :)

Engledans sa for siden:

Den ene hunden vår elsker å dorme i morgensola:D

halkatlala sa for siden:

hehe, så fin den er :)

grotingeling sa for siden:

Da vi var i Memphis i fjor bodde vi på et motell rett over gaten fra Graceland, og der hadde de dette bassenget:

Lava sa for siden:

For å legge bilder inn direkte klikker du på den firkanten som er over her
hvor vi skriver. De små bildene er lagt inn som vedlegg og det er bare å klikke på dem så blir de større, og det er ingen link som tar deg bort fra siden her.

Glorfinia sa for siden:

Jeg har ikke vært her inne på leenge (en måned eller noe), men titta innom i dag, og kom over denne tråden. Synes det var en sånn koselig idé, så jeg tok en titt blant bildene jeg har liggende på pc'en. Og jeg velger å starte med et skikkelig klisjébilde. Vrien er at bildet er tatt i Gaza. :)

Og nå fikk jeg skikkelig lyst til å begynne å ta bilder igjen. :eek:

Bee sa for siden:

Snuppa på spasertur i hagen en vakker sommerdag i nord.

MadamMim sa for siden:

Kjempekoselig tråd, og slenger med et bilde av det ene føllet mitt. Hun er ca 3 mnd og ligner vel mest på en lama nå... :-D

kennygirl sa for siden:

Dette var en veldig koselig tråd å finne på morgenkvisten :love:
Kjempefine bilder alle sammen!!!

ThereseA sa for siden:

Dette er da mine små barn. 4 stk har jeg nå.

halkatlala sa for siden:

så fine dem er. og marsvin lager så kule lyder :D

ThereseA sa for siden:

Takk for det. Ja lydene deres er helt rå, de prater og maser om alt.

Julie sa for siden:

Ååååå, hælledussen så søt!!!! :love: :love: :love:

Kanutten sa for siden:

Sommerkveld.....:love:

Lava sa for siden:

Ett bilde tatt i bilen mens vi kjørte... :p

Sanney sa for siden:

fikk plutselig oye paa noe mens jeg var ute og gikk..

komatøs sa for siden:

Jeg er jo så hektet på dyr:o Enhver mulighet til å kose med en forbipasserende, fremmed katt gripes med iver (katten er ikke like ivrig):D

Lava sa for siden:

Naaawww :love:

Lava sa for siden:

Det der MÅ jo bare bringe lykke!!?? :spent:

Lava sa for siden:

Jeg har vært vakt på en konsert i kveld og deler ett bilde derfra

Lava sa for siden:

Flott sted å ha ute-konserter på, ikke sant? :lol:

Carisma sa for siden:

Det vi hadde laget forskjellige lyder etter hvem i familiens som kom inn. Kunne skille oss på fottrinnene! Og katten sov oppi buret sammen med henne. :D

Å, stranda! Var det i kveld det var Melissa Horn? Skulle gjerne vært der! Men ser ut som lite folk?

Brimstone sa for siden:

Gikk en tur langs stranda i dag :)
[ATTACH]8828[/ATTACH]

mamma87 sa for siden:

våkna opp til idag:D<3

ThereseA sa for siden:

Det gjør våres oxo, Samboern har lært de opp til å tigge når det går i døra bla.

Lindemor sa for siden:

Så koselig Mamma87! :)

Chalos sa for siden:

Hundene mine, som betyr masse for meg :)

Første bildet er av bulldogen på sin siste valpeutstilling og det andre er av mopsen som leker linselus <3

Lava sa for siden:

Det kom en del folk da, rundt 800 tror jeg. Vises ikke så godt på bildet

runnmensunn sa for siden:

Sååå skjønne :D:D

Her er et minne fra Kreta sommeren 2009. Største gutten min som da var 10 måneder krabbet i lynfart ut på verandaen hver gang ¨partybåten¨ kjørte forbi. Der sto han og rocket det han var god for :D

langaard sa for siden:

Herlig:lol:

Chalos sa for siden:

Takk :) De er så gode att :D

Kanutten sa for siden:

Gårdagens sommerkveld..... :love:

Lindemor sa for siden:

Så vakkert bilde, Kanutten! Tusen takk for at du delte!

Lindemor sa for siden:

...et lite glimt en sommerkveld.... snuppene har fått øye på en svanefamilie. Mor, far og 8 barn. Stort øyeblikk.

Kanutten sa for siden:

:love:

Rikkem0r sa for siden:

For en fin tråd :love: Legger ved et bilde fra en trappetur jeg hadde idag etter en times sliiit med å klippe plenen, siden jeg har dårlig med bilder på nye mac'en min :snill:

OnMyOwn sa for siden:

Fantastiske paprika fra fantastiske Italia.

mayeliz sa for siden:

Mine håp for femtiden :D
[ATTACH]8868[/ATTACH] [ATTACH]8869[/ATTACH]

halkatlala sa for siden:

dattera mi på stranden i forige uke :)

TigerTove sa for siden:

Sjefen sjøl igang med frokosten :)

ThereseA sa for siden:

Bilde 1 er av noen av marsvina som koser seg i hagen og bilde to er meg på hytta som koser med noen sauer

Lava sa for siden:

Haha Stilig bilde!

Engledans sa for siden:

Noen bilder fra meg.
En av de nye kaninene våre. Bikkja vår som svømmer i et vann og jeg og datteren min som plukker skjell på en strand ved Skagerak, forrige måned.

Regret sa for siden:

Her er vårt nye familiemedlem, Hugo, som flyttet inn hos oss på torsdag. Herligere gøye finner man ikke :D Helt tam og elsker kos, babler som en foss og mjauer og bjeffer hehe! Da har vi i alt 3 fugler i hus :p Tenkte jeg bare skulle dele denne fine fugelen med dere hihi

Sanney sa for siden:

hah, grå jacko, da må dere passe på hva dere sier om naboen gitt :p

Bittemoren sa for siden:

Dette var første møte med Magic Kingdom og det er et dyrebart minne som betyr masse for oss, og dit vil vi tilbake alle sammen, må bare vente litt til minste mann er blitt litt større :)

Catwoman sa for siden:

Miniälskling er ei ordentlig "vassrotte" :D

Cyan sa for siden:

1-åringen viser hvor stor han er :love:

Albertina sa for siden:

Såå kult bilde! Skikkelig "kodak moment"!

Legger ved et bilde av den ene tomatplanta mi, i full blomst! Spent på hvordan de smaker. :D

Tone-Rose sa for siden:

Misunnelig... vil også ha tomatplante :D Håper de smaker godt

Albertina sa for siden:

Trodde ikke det ville komme tomater på de to jeg har, de ble utsatt for et ganske hardt haglvær i mai, og i lang tid etterpå hang
de med hodet, hull i de små bladene som var på dem da, men de er tydeligvis hardføre for de har begge to reist seg.
Den andre er veldig lang! Skal plante om i større kasser i helga, tenkte jeg. :)
Smaksrapport kommer når de er klare!

Cyan sa for siden:

hehe, morsomt :)

Nydelig savner midnattssola

Så fint bilde :love: Flink :heia: Flotte farger :) :love: Og så søt med hunden da. Utrolig kult! Nommin Fikk lyst til å kose marsvinet. Han så så myyyk og god ut Flotte bilder Så herlig. Vi hadde en blågul Ara, men han måtte omplasseres da vi fikk barn for han ble så fryktelig sjalu. Han har det veldig fint der han er nå. Dit skal vi og når sønnen vår blir gammel nok :) Syns det så litt kaldt ut, jeg :p Nomnom!

halkatlala sa for siden:

tanteungen min skal feire navnedag i dag og jeg har laget regnbuegele som dessert til barna som kommer :) brukte hele dagen i går og sto opp 7 i dagtidlig for å få på plass de 2 siste lagene:rolleyes:

Kanutten sa for siden:

:love: Nydelig!!!!

Rikkem0r sa for siden:

Kos med te :love:

Catwoman sa for siden:

Min lille töffing klar for 4 klasse ;)

Catwoman sa for siden:

Mine to älsklinger bygger seilbåt ;)

halkatlala sa for siden:

Hærlig :)

Lava sa for siden:

Jeg tok ikke mange bilder i Kr.sand, men dette liker jeg, tatt på Hamresanden. En trerot :)

ninagronn sa for siden:

Er det noen som vet hvordan jeg kan hente bilder på facebook og legge de inn her? hvis det i det heletatt går ann ?

Dolly sa for siden:

Storesøster på vei til sin første skoledag 6,5 år gammel :love:

Hun hopper og synes bildet ble litt kult midt i lufta

Regret sa for siden:

Jeg antar at du får opp bildene med den bildefremviseren på facebook? (svart bakgrunn). Om du kommer på den og så trykker f5 så vil den gamle viseren komme fram og da er det bare å høyreklikke og velger kopier bildeadresse. Så limer du inn her, med det bildeikonet som står over der du skriver (sett inn bilde, står det). Det hender at de blir litt store, men du får de inn i såfall :)

halkatlala sa for siden:

i dag kom jægerens superdekken i posten, så nå tipper jeg bella gleder seg til vinteren og er veeeeldig stolt :rolleyes:

Catwoman sa for siden:

Den utrolig kuuuule sykkelen jeg fikk på 40 årsdagen min :D

Carisma sa for siden:

Hun ser litt sånn middels fornøyd ut.. :o
Men, fantastisk! Kondomdress for hund! :D

halkatlala sa for siden:

kuleste sykkelen jeg har sett på lenge :)

Solli sa for siden:

hehehehe,guuu så bra bilde :D Takk for du delte, ler enda:D

Alvepia sa for siden:

Elste gutten min, som snart blir 5 år. ( dette bilde er fra 2007)

Bare synes bilde er hærlig

halkatlala sa for siden:

kjempefint bilde og kjempesøt gutt :)

TigerTove sa for siden:

Den nye uteplassen vår :)

halkatlala sa for siden:

så koselig. der er det sikkert fint å ha med seg engangsgrill og pølser eller grillspyd :D

TigerTove sa for siden:

Ja om du kjører forbi, så skal du få lov :p

Carisma sa for siden:

Torsdagsaktivitet

Festina lente sa for siden:

Hvalsafari på Byfjorden i Bergen :-)

ATTACH]9143[/ATTACH]

Heeeerlig :D

nellie sa for siden:

Emma-Sophie synes det skjer i overkant lite.. Pappan snekrer, mamman lager mat. Hun ser en pose med klær.

To luer, sokker på henda og ei truse som var litt vanskelig å få på. Og sååååå stolt:p

langaard sa for siden:

Så skjønn hun er!!:love:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.