< Tilbake til oversikten

Over 3 år på lavkarbo - trenger inspirasjon/oppskrifter

AntoniaM sa for siden:

Jeg har stort sett spist lavkarbomat i over 3 år nå. Det er lenge siden jeg har hatt noen vektreduksjon (kunne gjerne gått ned 3 - 5 kg til), men det er ikke det viktigste. Jeg føler at dette kostholdet er det beste for kroppen min, så jeg har ikke tenkt å slutte med det nå.

Overgangen til lavkarbo ga meg en "bivirkning" i form av ny kreativitet og matglede i hverdagen. Nye ingredienser og smaker og et mer bevist forhold til hva jeg puttet i munnen. Etter hvert som jeg fikk grep om dette nye, har nok kreativiteten gått litt med og jeg har på en måte landet på en fast ukemeny. Nå håper jeg forumet kan hjelpe meg med å få "ny giv" inn i matlagingen.

Altså: Har dere gode oppskrifter, linker til blogger og/eller nettsider med gode lavkarbo oppskrifter som dere vil dele? Jeg er mest interessert i middagsoppskrifter, men tar i mot "alt".

kamp sa for siden:

Vist du ser i oppskriftsdelen på forumet finner du masse oppskrifter.

væren85 sa for siden:

Hei :D Trenger du inspirasjon eller gode oppskrifter så kan du lese denne bloggen . enkle oppskrifter og motiverende tips ;) [url]www.mettdottcom.blogg.no[/url] ...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.