< Tilbake til oversikten

Oppkast diare ...

Pia sa for siden:

Har fått omgangssyka.... oppkast og diare...:hylgrine: Hva skal jeg drikke for ikke å gå ut av ketose, ødelegge hele opplegget?

mofe sa for siden:

Vann?

Amica sa for siden:

Farris med Mozell er smart..Da får du i deg salt (som binder vann, noe magen trenger), og litt næring fra sukkera. Men nå veit jeg ikke åssen det er med ketosen. Litt sukker har jo aldri skadet noen..Du får høre hva di andre sier. Er jo viktig at du får i deg næring og vann, ellers blir du vertfall ikke bedre..

God bedring, føler med deg! :(
:klem:

Summer sa for siden:

Velg helst farris. Sukker er ikke bra, skal du ha Mozell, så velg light. Du tar ikke skade av å ikke spise når du ikke føler for det. Men når du skal starte med mat igjen, så lag hjemmelaget grønnsakssuppe med feks kalkun eller kylling/hønsekjøtt. Veldig lett og godt, og med buljong i, så får du salt ogmineralbalansen på plass igjen...:)

Og god bedring! :blomster:
Sender masse bli fort frisk ((((vibber))))) i din retning!

themonk sa for siden:

Hei. Jeg har ett ord til deg: Olivenbladekstrakt!

Jeg hadde omgangssyke i påsken. Har dårlig immunforsvar, så jeg sleit med å bli kvitt det. Gikk med det i nesten to uker, før jeg kjøpte meg en boks med East Park Research olivenbladekstrakt. Puttet i meg seks kapsler første dagen og etter det har jeg vært bra. Olivenbladekstrakten dreper alt som er av bakterier i magesekken! Konge. :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.