< Tilbake til oversikten

Æsj, feil cottage cheese ...

Restart sa for siden:

Det gikk visst litt fort for seg i butikken i går, for jeg har ikke fått med meg at det finnes en annen cottage cheese også...

Nå har jeg aldri brukt så mye cc, så det kan hende jeg burde visst det, men nå står jeg her med 2 bokser cc med Chakalaka smak av Sør-Afrika, og pakker bort bringebærene mine igjen...
Fristet ikke like mye...

Kan kanskje bakes med, men ble litt feil smak alene for meg.

Ja ja... lærer meg vel å lese bedre.

manebane sa for siden:

:D LOL :D

Chakalaka og bringebær...nam :p

Nerthus sa for siden:

Fnis - sånn går det når man skal være effektiv! ;) Aner ikke hva slags smak det der er - si fra om du finner bruksmåte ;)

manebane sa for siden:

Men kanskje du kan lage omelett med den?

Restart sa for siden:

Hehe...:rodme:

Er jo ikke bare bare når det hadde tatt så lang tid i butikken allerede når alle ingredienser og karbohydratinnhold skulle sjekkes på både den ene og andre matvaren.. og endel hadde jeg ingen idè om hvor kunne stå i butikken, så da tiden løp litt ut for meg gikk nok litt fort på slutten...

Ikke så lett å være litt ny når det gjelder å prøve ut nye oppskrifter..:o

Når det står kli i en oppskrift er det da havrekli, kruskakli eller en eller annen annen kli?

Men omelett er jo kanskje en idè, ja... :)

Restart sa for siden:

Og når dere skriver tomatpure, er det da rene hermetiske tomater dere bruker eller noe? Fant bare tomatpureer med 17 og 20 g karbohydrater i den hyllen jeg rakk i går...

Når jeg først har avslørt hvor forvirret jeg er nå i starten kan jeg jo slå til med alle spørsmål samtidig.:)

Men innsatsen skal jeg vel ha for?:o

linams sa for siden:

ang. tomatpure så varierer mengden kh veldig, landlord tomatpure (fås kjøpt på rema) har 5,5 gram karbohydrater per 100g.. Usikker på om det finnes noen lavere!

Hvis det ikke er tomatpure, men hakkede tomater du skal ha - så finnes de også på bokser med lavt innhold av karbohydrater, sjekk boksene på f.eks rema :)

Restart sa for siden:

Oi! Landlord skal jeg se etter! Ja, det er tomatpure jeg helst vil ha til pizza og sånn, men fant bare med fra 17 og oppover, så dette var fint!

Takk for tipset!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.