< Tilbake til oversikten

Tror jeg begynner å merke noe ...

Turbo_Olga sa for siden:

Jeg er i dag på 18. dagen på lavkarbo, og det er den 2. dagen jeg ikke har det grann vondt i korsryggen :D Har i mange år slitt med prolaps i korsryggen, og i dag har jeg sprunget opp og ned kjellertrappa som om jeg aldri har hatt vondt :D

Jeg har jo hatt noen tunge dager, det skal ikke skyves under en stol, men jeg har kommet igjennom dem... UTEN å falle tilbake på gamle marker. Jeg kan ikke si annet enn at jeg er veeeeeldig stolt over meg selv :heia: Har fortsatt tunge dager, men det er lengre mellom dem nå :D

Minni1 sa for siden:

Du har all grunn til å være stolt.

Så deilig med ryggen:)

Turbo_Olga sa for siden:

Ja det er kjempe deilig :)

stormann sa for siden:

Det høres jo rett og slett fantastisk ut. Gratulerer!

bente82 sa for siden:

Så utrolig bra å lese. Jeg har ei vennine med prolaps i ryggen som vurderer lavkarbo så dette kan jeg jo tipse henne om da uten at jeg sier hvem som har skrevet det. Gode ting å lese

mizzim sa for siden:

høres fantastisk ut:D

Turbo_Olga sa for siden:

Ja det er fantastisk også :D

Turbo_Olga sa for siden:

Er nok ikke bare vektnedgangen som har hjulpet på ryggen, er nok en kombinasjon med urtemiksturen og vitamintilskuddet jeg tar i tillegg.

Vekten går sakte med sikkert nedover og jeg har energi og overskudd til å både være mamma, vaske huset og gå tur på èn og samme dag... Det er det mange år siden sist :p :heia:

Tone-Rose sa for siden:

Så fantastisk da... deilig å slippe ryggplager...
Lykke til videre :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.