Ja jeg var så pissed off i dag tidlig. Har veiedag i morra men klarte ikke vente. Joda vekta viser jo ned 600 g men nå går det så tregt så nå har jeg mistet motivasjonen. Sikkert for jeg er så nært målet. Huff banke meg selv i hodet. :mad:
Føler ikke at kroppen har vært med siste to ukene heller.
Måtte bare få syte litt. Så nå har jeg laget meg eldorado sjokoladepudding, gele og vaniljesaus. Jepp min første utskeielse siden jeg startet i mars. Stolt?? Nei....:o
Tregt? Jeg skulle ønske jeg hadde gått ned så mye som 600g de siste... telle på fingrene 3-4 månedene, jeg! :p Sånn for å sette det i perspektiv, hehe.
Det stresset du utsetter kroppen med både når du hisser deg opp over mindre vektnedgang enn mentalt ønsket, samt at du så faller i gamle mønstre, bidrar ikke i rett retning.
Det er den beste erfaringen du kan gjøre deg. Frister litt mindre neste gang ;)
Ja, må være litt streng innimellom :p Tough love osv :) Lykke til tilbake til ketose, husk å stresse mindre, så drar grammene når de vil. Det er dessverre ikke hodet som bestemmer balansen mellom vekt og overvekt, det er det kroppen selv som gjør.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.