< Tilbake til oversikten

Dyreparken i Kristiansand og mat?

Bravo sa for siden:

Dere får tilgi meg om jeg poster ting som evt har vært flere tråder om tidligere, jeg har prøvd å søke, men fikk ikke opp så mye lurt.

I morgen går turen til Dyreparken, og selv om jeg har vært der flere ganger før, har jeg aldri vært der som lavkarber..

Kanskje er det matpakker man bør satse på?
Jeg er på mine svigerforeldres hytte nå (med dem), og har derfor litt begrenset med matpakkemat å lage til, så det er vanskelig også..men lurer på å i alle fall stanse på veien ned og kjøpe inn litt ost å ha i bagen og sånt.. kanskje ta med en liten kniv og en teskje, og så ha et par avocadoer på lur..

Men mitt hovedspørsmål er altså:
Er det noen som har kommet over noen matretter i spisestedene inne i parken som fungerer eller kan tilpasses rimelig greit der i år??
Kjenner at jeg gruer meg litt til denne turen :( og blir takknemlig for eventuelle innspill.

langaard sa for siden:

Sjørøvergrillen har grillbuffet:)

halkatlala sa for siden:

ja også er det mexikansk buffet der, og en buffet med litt av hvert i afrika området. 200 kr. spis hvor mye du vil og et barn spiser gratis per voksen som kjøper buffet :D

GrønnPepper sa for siden:

Det er flere spisesteder som har buffet, i hvertfall 4-5 stykker med forskjellig tema, og da skal det jo la seg gjøre å forsyne seg med det som passer.

Men hvis du vil ha noe til mellommåltid kan det være lurt å ha med seg noe. Utvalget for rask "ha i hånda" mat er stort sett hamburger og pomfri.

Bravo sa for siden:

Tusen takk for svar!!
:):)

TrillTrall sa for siden:

Vi spiste rømmegrøt på bondegården, den var sikkert ikke lavkarbo, men veldig god... :sikle:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.