< Tilbake til oversikten

Dere som handler på iherb.com

susabella sa for siden:

Så en tråd der denne siden var anbefalt pga. billigere produkter, men synes virkelig det var en jungel, og siden jeg er litt ny i gamet er jeg ikke helt kjent med alle termene... Hvilke produkter der er det som kan være kjekke å ha i et lavkarbo-kosthold? Typ cocosa lignende (både den som smaker kokos og den som ikke gjøre det), JBKM, bakebro, glutenmel, fiberhusk, og slike ting som er greie til baking....

Noen anbefalinger?

Charlott sa for siden:

Skulle gjerne ha linket til en del lure lavkarbo-greier, men vårt ICE nett er håpløst akkurat nå :(

Pirill sa for siden:

Jeg er ganske ny med iHerb. Siden er litt rotete, jeg skal være enig der :)

Det jeg har bestilt er:

Kokosolje (samme som cocosa):
www.iherb.com/Jarrow-Formulas-Coconut-Oil-Extra-Virgin-16-oz-454-g/2505?at=0

Vaniljeekstrakt (Til f.eks baking):
www.iherb.com/Simply-Organic-Madagascar-Pure-Vanilla-Extract-2-fl-oz-59-ml/31343?at=0

Atkins sjokoladebar (Til nødproviant):
www.iherb.com/Atkins-Endulge-Caramel-Nut-Chew-5-Bars-1-2-oz-34-g-Each/21256?at=0

Gojibær:
www.iherb.com/Free-Dragon-Herbs-Heaven-Mountain-Goji-To-Go-1-oz-28-g/33660?at=0

Kokosmel:
www.iherb.com/Edward-Sons-Organic-Coconut-Flour-1-lb-454-g/32716?at=0

I tillegg har jeg kjøpt endel til mine søte små barn. Bl.a Ella's kitchen smoothie og Happy Baby og Gerber baby snacks :)

Det jeg har på ønskelista er bl.a:

-Flytende stevia med smak (english toffee f.eks)

Må skryte over en FANTASTISK service hos iHerb! Min boks med kokosolje var litt skada og noe av oljen hadde rent ut, så skrev jeg det på facebooksiden deres og fikk refundert hele beløpet 5 minutter etterpå! Snakk om kundeservice :D

Kitsu sa for siden:

Pirill, det er ikke lov å legge ut tilbudskodene her på forumet.

Pirill sa for siden:

Beklager, det visste jeg ikke. Har fjernet den nå. :) Såg en bruker med sin tilbudskode i signaturen tidligere idag, derfor tenkte jeg ikke over at det ikke var lov.. Beklager..

Kitsu sa for siden:

Nei, er ikke alle som har fått det med seg ennå. XD Var en stund alle hadde de i signaturen sin. Inkl. meg. XD

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.