< Tilbake til oversikten

Hvorfor finnes ikke ...

Janeymaleney sa for siden:

mine innlegg og mine tråder på oversikten der som "uleste innlegg" og "uleste journaler" ligger? Hadde vært mye mer oversiktelig å finne tilbake til trådene du har laget eller vært delaktig i... Eller har jeg gått glipp av en snarvei eller noe her? :rolleyes:

Charlott sa for siden:

Om du går inn på "kontrollpanel" på den grønne linja, finner du "mine oppdaterte tråder". Er det en slik oversikt du kikker etter?

Nei,det er jo tråder jeg isåfall abonnerer på. Det gjør jeg sjeldent.

På andre forum jeg er på (tettinntil.no) så er det to "linjer" der oppe,og der står det bl.a "mine innlegg" og "mine tråder" som gjør at man kommer rett inn på en oversikt over nettopp de trådene man har startet og de man har begitt seg inn i.

Trixie sa for siden:

Denne funksjonen er ikke tilgjengelig på denne type forum, det er forskjellig koding.
Foreslår at du lager link til dine tråder i verktøylinjen i nettleseren eller et annet sted. :)

Furine sa for siden:

Om du skriv eit innlegg i ein tråd, så abonnerer du jo automatisk på dei. Så du får opp dei som har nye innlegg i seg i kontrollpanelet.

Eventuelt så finn du oversikt over alle innlegg du har skrive, og alle trådar du har starta på statistikk under brukarprofilen din.

Bestemamma sa for siden:

Dette finnes her også....gå inn på statistikk på profilen din....:)

Bokhylle sa for siden:

Jeg spurte om det samme i denne tråden.

Man finner oversikt over egne innlegg via abonnement-funksjonen, men jeg synes fortsatt det er litt klønete og ikke ha linken ved siden av "uleste innlegg".

Jeg troooor det skal gå an å få en slik funksjon på vBulletin-forums, men er ikke 100% sikker :)

Ueland sa for siden:

Den funksjonen finnes heller ikke for andre store forum (IPB), på de jeg har jobbet med tidligere endte jeg opp med å lage noen slike muligheter.(diskusjon.no/kvinneguiden.no for de som har vært der) (Og de ble fort populære :) )

Om ikke en slik plugin finnes for Vbullentin og det er interesse for det kan jeg sikkert snekre sammen en for dette forumet og. Regner med å høre fra de som styrer om det er ønskelig.

For min del bruker jeg oversikten som er på Kontrollpanelet nå, men som TS nevner er den ikke komplett.

Bestemamma sa for siden:

Men hvorfor trykker dere ikke bare på navnet deres oppe til høyre, får opp profilen, går inn på statistikkfanen og finner alt dere leter etter da?

Ueland sa for siden:

3 klikk vs 1 klikk, hele poenget er å gjøre det lettere å følge med på sin egen aktivitet. :)

Festina lente sa for siden:

Det var lettvint - takk Bestemamma! :)

Akkurat... Rart at det ikke skal gå an her inne når nesten alt annet er likt som på det andre nettstedet. :confused:

Bestemamma sa for siden:

Poenget er, fant du det du søkte når du gjorde det på den måten jeg beskrev?....:p

Ja fant det da,men likevel en ganske tungvint måte å gjøre det på om det kan gjøres på den andre måten. Og når man er tobarnsmamma og surfer på flere fora,så vil man gjerne at ting går så kjapt og lite innviklet som mulig ;)

Kan en av moddene svare på om det hadde gått an å følge dette opp? :o

Photobscura sa for siden:

Jeg har sendt forespørselen videre til admin! :)

Takk :)

Bokhylle sa for siden:

Supert :) Takk!

Hva ble svaret?? :)

???

Photobscura sa for siden:

Sorry. Jeg glemte å svare på dette ...! I blant går det litt fort i svingene. Jeg har purret på til admin to ganger, men foreløbig ikke fått noen respons ... :o

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.