swirre sa for siden:
Hei!
jeg skal serriøst begynne på lavkarboæ og driver å skaffer informasjon. Finnes det noen ting mann bare må ha en startpakke liksom?!?
Siri
swirre sa for siden:
Hei!
jeg skal serriøst begynne på lavkarboæ og driver å skaffer informasjon. Finnes det noen ting mann bare må ha en startpakke liksom?!?
Siri
lucifine sa for siden:
Her er mine "må ha ting": egg, bacon, smør, fløte, kylling, kjøtt, fisk, ketolysevitaminer, ost, paprika, squash, sopp, baby spinat, løk, isbergsalat, agurk.
Kjekt å ha ting: sukrin eller annet søtningsstoff, johannesbrødkjernemel, mandelmel, glutenmel (dersom du vil bake litt), cottage cheese, kesam, rømme, ekte majones,
Nerthus sa for siden:
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21567 denne tråden omhandler samme tema - plukk det du liker best selv og lag din egen lille startpakke :)
Hvis du ikke allerede har vært der anbefaler jeg nybegynnertråden til arnakristin, der får du bla tips til slike ting du etterspør - og ting du enda ikke visste du lurte på ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.