TinaF sa for siden:
Jeg har smerter i magen og i brystet? Det har vel ikke noe med dietten å gjøre? Noen med erfaring??? Jeg er litt redd jeg... :eek:
Alle svar, thank you thank you thank you!
TinaF sa for siden:
Jeg har smerter i magen og i brystet? Det har vel ikke noe med dietten å gjøre? Noen med erfaring??? Jeg er litt redd jeg... :eek:
Alle svar, thank you thank you thank you!
Summer sa for siden:
Hvordan smerter?
Stikkende, sviende, verkende, sterke, svake, murrende, hele tiden, kommer og går osv?
TinaF sa for siden:
kjapp puls, og akkurat som om noe drar i meg fra innsiden. litt sånn -kan ikke få puste, men kan det likevel, hva er det som skjer med meg-. vanskelig å forklare. det roet seg, men jeg ble veldig bekymret. begynner å tenke de verste tanker. skal heller melde fra om det kommer tilbake.
takk for respons!
HP sa for siden:
Sikkert litt sent, men hva spiste du igår før dette satt inn? Eller hva spiste du ikke?
Høres litt ut slik jeg kjenner meg når jeg har spist raskekarbohydrater + melkeprodukter, samt ikke spist nok (protein, fett, energi) riktig gjennom dagen. :snill:
Summer sa for siden:
Å, denne tråden kom jeg bort fra.... Beklager...:blomster:
Har du hatt det igjen? kan ha sammenheng med karbohydrater slik HP beskriver det... Og også følelser kan gi seg slike uttrykk...
Har du hatt det igjen? Er det bedre nå?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.