Åhhh milde himmel som jeg har venta på denne dagen. Jeg er endelig under 75 kg!!!!!!!!!!!!!!:heia:
I dag viste vekta 74.1 kg og det har bare gitt meg enda mer inspirasjon til å klare å komme meg under 70 kg før jul. Det har vært en lang dags ferd mot natt, med mye frustrasjon men jeg er bare så lykkelig i dag at jeg har bare lyst å løpe ut å brøle høyt. Siden jeg nå er på jobb så skal jeg heller la være, ellers kommer vel de med hvite frakker og henter meg :D
Jeg begynte på lavkarbo november 2009, gikk ned 14-15 kg til slutten av februar. Så var det bomstans i vekta som lå rett over 80 kg, mest sannsynlig for et jeg gikk sykemeldt og hadde en depresjon. I juli i fjor klarte jeg endelig å klemme vekta ned til 78 kg. I den perioden spiste jeg en god del mer kh (jordbær) enn jeg hadde gjort tidligere og det hjalp tydeligvis meg. Så var det stopp igjen. Lå og vaka rundt 78-80 kg og prøvde de utroligste ting for å få vekta nedover. Det strengeste opplegget til Skaldeman fikk vekt over 80 kg igjen så jeg fikk vel egentlig bekrefta at jeg må ha en del kh for å gå ned. La det være sagt at jeg heller ikke gikk ned i cm i denne perioden. Jeg trente mer eller mindre hele veien, men kanskje ikke så effektivt.
I mars begynte jeg å trappe opp treningen og jeg fikk meg PT for å i tillegg få effektivisert treningen. Dette har gitt fantastiske reusltater, jeg er i mitt livs form, er blitt skikkelig sterk og ser at jeg begynner å få definerte armer. Cm begynte å forsvinne omsider. Da jeg i tillegg (omsider) klarte å kutte alt som heter kunstig søtning (cola zero er kun lov en ytterst sjelden gang) og være veldig nøye med energiinntaket begynte å også vekta og rikke seg så smått. Det har gått tregt men det går nedover, den siste uka har jeg også tatt regelmessige inntak av Udos og cocosa og det ser også ut til å hatt en effekt.
Nå er jeg så inspirert at jeg skal være superflink både med kosthold og trening, så håper jeg bare at jeg er like optimistisk om et par uker :D
Hurra! Så bra! :heia:
Vi stiller relativt likt nå, ser jeg, og jeg følger deg mer enn gjerne ned til sekstitallet! :D
Det er noe med disse oljene, altså! Det er jeg helt sikker på, bare den varmen i kroppen f.eks, det er noe som skjer! ;)
Tusen takk alle sammen. Godt å vite at jeg inspirerer andre til å stå på og ikke minst er det deilig å bli inspirert selv også til å ta et ekstra tak, selv om jeg datt litt ut av det med ertestuing i lunchen i dag, jaja skal ut å løpe senere så det gjør ingenting :D
Photo: Vi får holde hverandre oppdatert og se hvem som når den der berømmelige 7-0 grensa først:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.